tüm gözler limewire 'da
Sık geçen başlıklar
kimligibelirsizkisiyadakisiler 12
ekşi profiliastrolojiye inananları, bağlılık duyanları görmek çok garibime gidiyor gerçekten. tam bir turnusol başlık.
su terazisi gibi davranan türkiye için şöyle bir sahne gerçekleşebilir.
.
.
40 derece sıcağın, ölümcül nemin altında sahte baklava sırası beklemek!
hükümet çoğiyi amk, hee çoh iyi!
hükümet çoğiyi amk, hee çoh iyi!
siyasetten anlamayan biri olarak diyorum ki, kapalı kapılar ardında akp-hdp flörtü olmuş, olacak olabilir.
fenerliyim ama artık benim için şampiyonluk görmek türkiye'nin ab'ye girmesi gibi bir olay hâline dönüştü.
dünyadaki hiçbir şeyin zevki kalmadı gerçekten.
bu reklamlar, sponsorluklar ne zaman ki forma aşkını, renk aşkını aldı götürdü, işte o zaman futbol da bitti.
bir zamanlar trt2, trt3'te ikinci lig maçını bile dört gözle beklerdik şimdi iki senedir s sport var açıp da premier lig izlemiyorum. her şeyin içerisinde bir oyun var. futbol maçları amerikan güreşi'ne döndü. kazananlar önceden belli.
ülkemizde bile nerede o sarıyer'li, yimpaş yozgat'lı, çanakkale dardanel'li, vanspor'lu zamanlardaki ligimiz nerede şimdiki heyecansız, bok gibi topun oynandığı lig.
bu reklamlar, sponsorluklar ne zaman ki forma aşkını, renk aşkını aldı götürdü, işte o zaman futbol da bitti.
bir zamanlar trt2, trt3'te ikinci lig maçını bile dört gözle beklerdik şimdi iki senedir s sport var açıp da premier lig izlemiyorum. her şeyin içerisinde bir oyun var. futbol maçları amerikan güreşi'ne döndü. kazananlar önceden belli.
ülkemizde bile nerede o sarıyer'li, yimpaş yozgat'lı, çanakkale dardanel'li, vanspor'lu zamanlardaki ligimiz nerede şimdiki heyecansız, bok gibi topun oynandığı lig.
s*kecem artık katar'ınızı da römorkunuzu da. yeter amk ya. ne bitmek bilmez sevdaymış
adamların sitesini çökerttiniz lan hayvan oğlu hayvanlar. mutlu musunuz?
açılmıyor şu an.
adamlar bi bakacak trafik artışının kaynağına.
sorun ne?
- abi türkiye'den gelmişler hep
- saldırı mı yapmışlar?
- yok abi, başka bir şey herhalde ...
açılmıyor şu an.
adamlar bi bakacak trafik artışının kaynağına.
sorun ne?
- abi türkiye'den gelmişler hep
- saldırı mı yapmışlar?
- yok abi, başka bir şey herhalde ...
avm'ler batarsa ankara'da gezilecek yer kalmaz.
not: ankaralıyım, ankara'dayım
not: ankaralıyım, ankara'dayım
10 bin maaş var diyor, sonra, devlet de bize bakıyor diyor. ne iş lan bu? devlet niye 10 bin maaşlı insana bakıyor?
ortadoğu ülkesi olmaktan çıkıp arap ülkesi olmaya doğru evriliyoruz.
loading ... %74 ...
loading ... %74 ...