cüneyt özdemir altılı masanın çıkaracağı adayı daha belli olmadan eleştirmiş
eleştirisinin sebebi altılı masanın aday dayatması, sözde biz adayı belirleyeceğiz siz de eşşek gibi oy vereceksiniz mantığındaymış altılı masa
ee kardeş cumhur ittifakına oy verenlere de rte'den başka aday şansı verilmiyor onlara da aday olarak rte dayatılıyor onlar da eşşek gibi ona oy verecek onlara niye bir kelime edemiyorsun?
Sık geçen başlıklar
omahaproxy 7
ekşi profilimithat bereket'lerden coşkun aral'lardan cem tekel'lerden nerelere düştük yarabbi.
gazete köşesinden naci'ye sallarken iyiydi
90'lı yılların yeşil şehri, bir avrupa kenti olan memleketimi betona gömdüler çekici bir yanı kalmadı
haa siz özlüceden fsm'den başka bir yere gitmiyorsanız tabi şehrimizin ne hale geldiğini bilmezsiniz
haa siz özlüceden fsm'den başka bir yere gitmiyorsanız tabi şehrimizin ne hale geldiğini bilmezsiniz
şevket çoruh az önce açıkladı kavuğu ozan tufan'a devredecekmiş en kısa sürede
ben fia olsam bu açıklamadan sonra "ulan formula 1 sizin neyinize hadi yallah" diyerekten bir daha sittin sene yarış vermem
tarih buldun da beğenmiyor adama bak
tarih buldun da beğenmiyor adama bak
bir video izliyorsun geliyorsun başlık açıyorsun milleti meraklandırıyorsun ondan sonra diyorsun ki "size link mink yok izlemeyin"
o zaman izlediğini kendine sakla birader ben de izlediğim her enteresan video için başlık açayım ondan sonra link isteyenlerle de dalga geçeyim "link vermiyorum ehi ehi ehi" diyeyim.
o zaman izlediğini kendine sakla birader ben de izlediğim her enteresan video için başlık açayım ondan sonra link isteyenlerle de dalga geçeyim "link vermiyorum ehi ehi ehi" diyeyim.