Sık geçen başlıklar

ramazan ayında formula 1 yarışı yapmayız 2

ekşi'de gör
ben fia olsam bu açıklamadan sonra "ulan formula 1 sizin neyinize hadi yallah" diyerekten bir daha sittin sene yarış vermem

tarih buldun da beğenmiyor adama bak
türkiye cumhuriyeti müslüman bir ülke değildir, inanmayan anayasayı açıp bakabilir.

şu ülkenin gelişimine, geleceğine, eğlencesine, kısacası mutluluğuna taş koymayın artık rica ediyorum.

kafamızı şişirdiniz zırvalarınızla.