Sık geçen başlıklar

cüneyt özdemir'in altılı masa eleştirisi 2

ekşi'de gör
amına koduğum beyinsizleri! ülkenin anası sikilmiş, ev ve araba almak hayal olmuş, her şeye her gün zam geliyor hala bla, bla, bla...

lan oğlum cüneyt özdemir denen yaratık ahmet hakan'ın karşı cenahta izdüşümü, yani aynı bokun laciverti. sizin sikik toplumsal kodlarınızı çözdüğü için, reyting getirecek her şeyi yapacak bir adam ve hakkını vermek lazım, şimdiye kadar gayet başarılı ilerliyor...

zaten söylenmiş ama bir kez daha söyleyeyim. erdoğan'ın karşısında tuvalet terliği dahi olsa oy vermelisiniz, yani aklı başında olan her türkiye vatandaşı bunu yapmalı. peki neden? çünkü tuvalet terliği şu an çok daha yararlı bir şey, erdoğan yüzünden fiyatı artmış olsa da hala yararı ondan çok daha fazla.

en azından onun gibi zararlı değil...
cüneyt özdemir altılı masanın çıkaracağı adayı daha belli olmadan eleştirmiş

eleştirisinin sebebi altılı masanın aday dayatması, sözde biz adayı belirleyeceğiz siz de eşşek gibi oy vereceksiniz mantığındaymış altılı masa

ee kardeş cumhur ittifakına oy verenlere de rte'den başka aday şansı verilmiyor onlara da aday olarak rte dayatılıyor onlar da eşşek gibi ona oy verecek onlara niye bir kelime edemiyorsun?