ilginc fantezileri oldugu icindir. bilen bilir.
Sık geçen başlıklar
cus la 6
ekşi profilibiraz da amerikali cocuklarin tadina bakmak istemis olabilirler tabii. her hareketleri sapiklik kokuyor bunlarin.
turkiye'de super bowl havasinda gececek duellodur. devre arasinda tarkan falan ciksa bari.
"hiçbir entry'mi silmeyeceğim allah izin verirse."
allah izin vermedi galiba.
allah izin vermedi galiba.
(bkz: bokunda boğul türkiye)
hdp'ye oy atmamış, ama demokrasiye inandığım için hdp'nin de mecliste bulunmasından gocunmayan biri olarak desteklediğim olay. pkk, her istediğini yaptığın halde bir türlü memnun olmayan 6 yaşındaki şımarık bebeler gibi davranıyor hakikaten amk. ağzına tokadı vurmazsan susmayacak. benim gibi hdp'ye nefret beslemeyen entel oç'lerin bile bir sabrı var lan dürzü. mecliste seni temsil eden birileri var ula şerefsiz. ne güzel yüzde 13 oy almışsın işte. bırak silahı, siyaset yap artık göt!