Sık geçen başlıklar
hdp'ye oy atmamış, ama demokrasiye inandığım için hdp'nin de mecliste bulunmasından gocunmayan biri olarak desteklediğim olay. pkk, her istediğini yaptığın halde bir türlü memnun olmayan 6 yaşındaki şımarık bebeler gibi davranıyor hakikaten amk. ağzına tokadı vurmazsan susmayacak. benim gibi hdp'ye nefret beslemeyen entel oç'lerin bile bir sabrı var lan dürzü. mecliste seni temsil eden birileri var ula şerefsiz. ne güzel yüzde 13 oy almışsın işte. bırak silahı, siyaset yap artık göt!