dandik olmuş. anlamıyorum bir türlü. vereceğim siparişte vazgeçtim geçen gün. bir sistem bu kadar kötü yapılabilirdi valla tebrikler. trendyol yemek gibisi yok.
Sık geçen başlıklar
cihanonline 6
ekşi profilikendi maaşıyla mukayese etti sanırım. o iki yüz liracık ile geçen yaz deponun 3/4'ü doluyordu ekonomist bey.
bu ülkeye faiz ve enflasyon teorin üzerinden üç ayda covid 19' dan daha fazla ekonomik zayiat verdin. tarih bunu unutmayacak bilesin.
hadi şimdi de market alışverişi yapsana? salatalığın kilosu 49.90 liracık olmuş. gidip fiyatlar çok uygun desene?
edit : 3/4 şeysi düzeltildi.
bu ülkeye faiz ve enflasyon teorin üzerinden üç ayda covid 19' dan daha fazla ekonomik zayiat verdin. tarih bunu unutmayacak bilesin.
hadi şimdi de market alışverişi yapsana? salatalığın kilosu 49.90 liracık olmuş. gidip fiyatlar çok uygun desene?
edit : 3/4 şeysi düzeltildi.
hiçbir üründe olumsuz yorum kabul etmediklerini belirtmek isterim. kitaplık aldım geçen ay. saygı çerçevesinde üründe ki bazı yanlışları ve eksikleri belirtmek istedim ama 3 kez yorumum onaylanmadı. istiyorlar ki her müşteri aynı dertten muzdarip olsun, ama firma eleştiri almasın. çok mantıklı cidden.
takdir ederseniz anında yayınlanır ama. götsün trendyol.
takdir ederseniz anında yayınlanır ama. götsün trendyol.
"sizin kızınız süt içti de benim oğlum saman mı yedi? devletin istediği saçma sapan vergilere benziyor bu talebiniz." aynı beklentide olan kuzenimin kayınvalidesine eniştemin söylediği söz. kadın cevap veremedi haliyle.
ayıp ve günah bir yana, bu millete müstehaktır. çünkü her toplum kendi tercihlerinden sorumludur.
selam ve dua ile
sabır ve dua ile
hamdolsun, inşallah, çok şükür, maşallah falan filan işte...
selam ve dua ile
sabır ve dua ile
hamdolsun, inşallah, çok şükür, maşallah falan filan işte...
1. cehalet
2. radikal ıslamcılık
3. sorgulamamak
2. radikal ıslamcılık
3. sorgulamamak