Sık geçen başlıklar

yemeksepeti.com'un yeni tasarımı 3

ekşi'de gör
korkunç, kullanımı kötü ve kolay anlaşılır değil

geçen gün kalabalıktık siparişi vereceğiz not kısmını bulamadığımız için iptal ettik

alışık olduğumuz düzenleri tamamen değiştirmeyin ya bin yıllık tıkırında giden düzeni niye bozuyosunuz

ne olur eski hali geri gelsin
dandik olmuş. anlamıyorum bir türlü. vereceğim siparişte vazgeçtim geçen gün. bir sistem bu kadar kötü yapılabilirdi valla tebrikler. trendyol yemek gibisi yok.
web sitesi ve uygulaması hayatımda kullandığım en kötü ve kullanışsız arayüze sahip yemek ulaştırma firması