hiçbir üründe olumsuz yorum kabul etmediklerini belirtmek isterim. kitaplık aldım geçen ay. saygı çerçevesinde üründe ki bazı yanlışları ve eksikleri belirtmek istedim ama 3 kez yorumum onaylanmadı. istiyorlar ki her müşteri aynı dertten muzdarip olsun, ama firma eleştiri almasın. çok mantıklı cidden.
takdir ederseniz anında yayınlanır ama. götsün trendyol.
15.10.2020 · 11. sıra
cihanonline
14.10.2020 13:15