Sık geçen başlıklar

puacagibikiz 4

ekşi profili
yıllardır rakı içerim bir yağız delikanlı da çıkıp 'ya ne güzel rakı içiyorsun, rakı içişine aşık oldum' demedi.
anca bana 'iyi içiyon haa' desinler. emminiz miyim ben sizin.

birisi aşık olacak diye yıllardır rakı içip resmen göbek yaptık lakin olmuyorlar.
ben kendiminkini ve arkadaş grubumun başını yaktım rakı içen kadınları erkekler seviyormuş diye diye anca ayyaş olduk.
siz yapmayın bacılarım.

edit: bak şu yazıya bile göbek olmasaymış iyiymiş yazan ayılar var.
mizahtan anlamıyorsun anladık ama bari tek elle yazdığını bu kadar belli etme.