sanki karikatüre bakmakla bile silivriye gideceğimi hissettim.
hani öyle bir özgürlük bizim ki.
yapılan şeye bakmak suç değildi dimi?
11.10.2019 · 37. sıra
puacagibikiz
10.10.2019 14:03 ~ 14:04