Sık geçen başlıklar

tayyip erdoğan'a hakaret içeren karikatür 1

ekşi'de gör
sanki karikatüre bakmakla bile silivriye gideceğimi hissettim.
hani öyle bir özgürlük bizim ki.
yapılan şeye bakmak suç değildi dimi?