ben öğretmenliği böyle şebek şaklabanlar ve maaşının çok az olması sebebiyle (özel sektör) bıraktım.
aslında angarya işler, gece 11'de arayan, sürekli çocuğunun notunu yüksek vermemi isteyen veliler, kendisi yükselecek diye öğretmenleri ezen idareciler vs. aslında bayağı bir sebebim varmış.
Sık geçen başlıklar
delikurdun ruyasi 11
ekşi profili2022 yılında "kameralar çalışmıyordu" diyen mekanın saklayacak bir yalanı vardır.
mahkeme demek "nasılsa birkaç yıllık mevzu, unutulur gider" demektir.
inandırıcı olmayan açıklama.
mahkeme demek "nasılsa birkaç yıllık mevzu, unutulur gider" demektir.
inandırıcı olmayan açıklama.
haberin bir kısmının yalan olduğu çok belli.
vurak kişi kaçmış, henüz yakalanmamış ama onun bakış açısından "pitbull sanılarak vuruldu" deniyor. nereden biliyor acaba haberi yazanlar ?
ayrıca ciddi bir saldırıda bir kişinin köpeği öldürmesini meşru müdafa olarak görüyorum. bu mevzudaki olay net değil.
vurak kişi kaçmış, henüz yakalanmamış ama onun bakış açısından "pitbull sanılarak vuruldu" deniyor. nereden biliyor acaba haberi yazanlar ?
ayrıca ciddi bir saldırıda bir kişinin köpeği öldürmesini meşru müdafa olarak görüyorum. bu mevzudaki olay net değil.
yabancılar alıyor o konutları gençler...
2020 yılında "antalya'da 1+1 150.000'e bulunur: diyen emlakçı şimdi "1+1 ler 400.000 civarı" diyor ve bu fiyat yabancıya uygun geliyor.
bulgar vatandaşlarının zeytine peynire hücumu gibi bir şey.
giren çıkan bize...
2020 yılında "antalya'da 1+1 150.000'e bulunur: diyen emlakçı şimdi "1+1 ler 400.000 civarı" diyor ve bu fiyat yabancıya uygun geliyor.
bulgar vatandaşlarının zeytine peynire hücumu gibi bir şey.
giren çıkan bize...
klasik doğu masalıdır.
bu topraklarda insanlar masallara inanırlar, gerçekler bombok olduğu için sanırım.
bu topraklarda insanlar masallara inanırlar, gerçekler bombok olduğu için sanırım.
onayladığımdır. bıçakla hücuma kalkan 1-2 metre mesafedeki adamın bacağını arayamazsın.
hayatında silah kullanmamış, suçlu sevdalısı ılık götlüler sevmese de bu mevzuda olması gereken budur.
edit: her mevzuda saldırganın vurulmasını savunmuyorum. bu mevzuda vurulması doğru karar. bacağına atışta seken mermilerden siviller/polisler zarar görebilir. suçlunun ölmesi su testisi su yolunda misalidir, normaldir.
hayatında silah kullanmamış, suçlu sevdalısı ılık götlüler sevmese de bu mevzuda olması gereken budur.
edit: her mevzuda saldırganın vurulmasını savunmuyorum. bu mevzuda vurulması doğru karar. bacağına atışta seken mermilerden siviller/polisler zarar görebilir. suçlunun ölmesi su testisi su yolunda misalidir, normaldir.
3 senede 4 kez saldırıya uğradım sırf siyah olmadığım için. şahit olduğum ve duyduğum olayları yazmaya ise mecalim yok.
amerikan toplumunu bilmeyenler beyazları şeytan sanıyor (ki öyle olanı da vardır bir miktar) ama kanımca siyahlar daha ırkçı ve çok daha saldırgan.
amerikan toplumunu bilmeyenler beyazları şeytan sanıyor (ki öyle olanı da vardır bir miktar) ama kanımca siyahlar daha ırkçı ve çok daha saldırgan.
9 ülkede yaşadım&gezdim, bu 9 ülkede 5 sene kaldim toplamda.
en büyük dostluğu, misafirperverliği azerbaycan'da gördüm.
detaya gerek yok, burada az mı yarak kafalı var ki oradaki tek tük sik kafalılar üzerinden genelleme yapalım?
yapan da ya gafil ya da art niyetlidir zaten.
en büyük dostluğu, misafirperverliği azerbaycan'da gördüm.
detaya gerek yok, burada az mı yarak kafalı var ki oradaki tek tük sik kafalılar üzerinden genelleme yapalım?
yapan da ya gafil ya da art niyetlidir zaten.
ilk 97 bölüm hariç de lan, çarpılırsın valla.
senaryo, oyunculuk, diyaloglar vs. ilk 97 bölüm alanında hâlâ birinciliğini korumaktadır. sonra boka sardı tabi, izlemedik.
senaryo, oyunculuk, diyaloglar vs. ilk 97 bölüm alanında hâlâ birinciliğini korumaktadır. sonra boka sardı tabi, izlemedik.
hem toplumdan kabul gormek isteyen hem de bunun aksine her eylemde bulunan bir güruhun isidir. bu kafada is goren diger gruplar da veganlar, feministler ve hdp olarak siralanabilir.
katrani kaynatsan olur mu seker...
edit: buyuk ibneliktir ayrica. karakter olarak. yoksa isteyen kendi dibini dovdurebilir ve bu beni hic alakadar etmez.
katrani kaynatsan olur mu seker...
edit: buyuk ibneliktir ayrica. karakter olarak. yoksa isteyen kendi dibini dovdurebilir ve bu beni hic alakadar etmez.
severdik, takip ederdik ama para ve sohret kendisini cok bozmus. ben takipten ciktim bu simarik veledi, hikayesinde paylastigi dallamayi zaten takip etmiyormusum.