Sık geçen başlıklar

almanya'da polisin bir kişiyi silahla öldürmesi 1

ekşi'de gör
onayladığımdır. bıçakla hücuma kalkan 1-2 metre mesafedeki adamın bacağını arayamazsın.

hayatında silah kullanmamış, suçlu sevdalısı ılık götlüler sevmese de bu mevzuda olması gereken budur.

edit: her mevzuda saldırganın vurulmasını savunmuyorum. bu mevzuda vurulması doğru karar. bacağına atışta seken mermilerden siviller/polisler zarar görebilir. suçlunun ölmesi su testisi su yolunda misalidir, normaldir.