Sık geçen başlıklar

karneyi alınca yırtan öğrenci 2

ekşi'de gör
ben öğretmenliği böyle şebek şaklabanlar ve maaşının çok az olması sebebiyle (özel sektör) bıraktım.

aslında angarya işler, gece 11'de arayan, sürekli çocuğunun notunu yüksek vermemi isteyen veliler, kendisi yükselecek diye öğretmenleri ezen idareciler vs. aslında bayağı bir sebebim varmış.
alman eğitim sisteminin daşşağını yiyim. böyle hıyartoları 4. sınıftan itibaren eleyip meslek kursu gibi bir okulla berberlik, terzilik vs. öğretip siktir edip sistemden atıyorlar. devletin şuna harcanan öğrenci başı bütçesinin başka azimli çocuklara gitmesi gerek.