ben öğretmenliği böyle şebek şaklabanlar ve maaşının çok az olması sebebiyle (özel sektör) bıraktım.
aslında angarya işler, gece 11'de arayan, sürekli çocuğunun notunu yüksek vermemi isteyen veliler, kendisi yükselecek diye öğretmenleri ezen idareciler vs. aslında bayağı bir sebebim varmış.
22.01.2023 · 14. sıra
delikurdun ruyasi
21.01.2023 00:10