Sık geçen başlıklar

azerbaycanlıların türklerden nefret etmesi 2

ekşi'de gör
hocalı'da kan dökmüş ermenilerden nefret ederler, türklerden değil. yemiyoruz bu algı yönetimini. koca ülkeye allah'ın katarlısından surisinden peştunundan sahra altı zencisine 20 milyon insanı sığdırdık da soydaşlarımız sığmadı öyle mi?

saygı gösteren saygı görür. türk web sitelerine, sosyal ağlara giren pek çok azerbaycanlı var, "kardeş vatan azerbaycan'dan salamlar" yazıyorlar mesela, sen o insanlara "ehe ehe bizden de salamlar sosisler" diye cıvıtık bir cevap verirsen elbette bu terbiyesizliğinden hoşnut olmazlar. bu tarz zibidiliklere çok denk geliyorum; hatta bizdeki bu zibidilere gücenip, azerbaycan türkçesiyle alay eden türklere diss attıkları rap şarkısı bile yapmışlardı. etkiye tepki.
9 ülkede yaşadım&gezdim, bu 9 ülkede 5 sene kaldim toplamda.

en büyük dostluğu, misafirperverliği azerbaycan'da gördüm.

detaya gerek yok, burada az mı yarak kafalı var ki oradaki tek tük sik kafalılar üzerinden genelleme yapalım?

yapan da ya gafil ya da art niyetlidir zaten.