test amaçlı değildir, içerde olan bir vatan evladının, çekilmeye çalışılacak numara için bizleri uyandırma mesajıdır.
Sık geçen başlıklar
monitoba 8
ekşi profilişampiyon da şampiyon
derbiyi galatasaraylı futbolcular sallamamış, beşiktaşlı futbolcular niye sallasın.
not:talişkaspor
not:talişkaspor
burası birazdan rize ile dolar taşar.
eğer tek kişilik hücreye konmazsa her sabah yüzünde yumurta akıyla uyanabilir.
çok gereksiz,çok kötü,çok cahilce bir genellemedir.insanlar gerçek doğum tarihlerini bilemedikleri için kuzu zamanı,kiraz zamanı,hasat zamanı vs. doğmuşum gibi referanslar gösterirlerdi.
çoğunlukla anadolulu oldukları doğrudur.
doğdukları köy,mezra,kasabalarda nüfus müdürlükleri olmadığı için babalar şehre ne zaman inebilirse yeni doğan çocuklarına nüfus çıkartabilirlermiş ancak.
nüfus müdürlüklerinde de 01.01 doğum tarihi verilirmiş.hastanede doğum zaten yok denecek azdı.
01.01 ler hakkında tam da bunu söylüyorum zaten,onlar anadoluda doğmuş çomarlardır diyorsan yanlış düşünüyorsun.
bu ülke çok zor zamanlardan,imkansızlıklardan,yokluklardan geçmiş.
geçmiş imkansızlıklar ile alakalı kimsenin kimseye çomar deme hakkı da yoktur,enkaz edebiyatı yapmaya da.
çoğunlukla anadolulu oldukları doğrudur.
doğdukları köy,mezra,kasabalarda nüfus müdürlükleri olmadığı için babalar şehre ne zaman inebilirse yeni doğan çocuklarına nüfus çıkartabilirlermiş ancak.
nüfus müdürlüklerinde de 01.01 doğum tarihi verilirmiş.hastanede doğum zaten yok denecek azdı.
01.01 ler hakkında tam da bunu söylüyorum zaten,onlar anadoluda doğmuş çomarlardır diyorsan yanlış düşünüyorsun.
bu ülke çok zor zamanlardan,imkansızlıklardan,yokluklardan geçmiş.
geçmiş imkansızlıklar ile alakalı kimsenin kimseye çomar deme hakkı da yoktur,enkaz edebiyatı yapmaya da.
şehrizar konaklarında olacak hali yok!!
sebep olanların da ocağına ateş düşsün.
sebep olanların da ocağına ateş düşsün.