fukara ziyech'i.
Sık geçen başlıklar
marlo matruh 8
ekşi profiliarabistan'dan gelen teklifi kabul ederse hayat boyu lüks bir yaşam sürer diyenler var.
aynen kanka. şimdi kirayı zor denkleştiriyor zaten. ay sonunu nasıl getirecem diye kara kara düşünüyor.
wanda da haftada 3 gün temizliğe gidiyor fukaralıktan. hatta wanda her akşam icardi'ye dil döküyormuş.
"etme bey... gel he de şu arabistan'daki işe. çoluk çocuk perişan. bak bitanesi de yolda... ne yer ne içer bunca sabî?" diye ağlıyormuş.
icardi de ne yapsın. bir elinde sigara, bir elinde kasketi, çulun üstünde oturup sabaha kadar düşünüyormuş ne bok yiyecez diye.
büyük oğlan geliyormuş sonra yanına icardi'nin.
"garnım aç buba... uyuyamıyom" diyince icardi'nin ciğeri bekmez gibi akıyormuş.
aynen kanka. şimdi kirayı zor denkleştiriyor zaten. ay sonunu nasıl getirecem diye kara kara düşünüyor.
wanda da haftada 3 gün temizliğe gidiyor fukaralıktan. hatta wanda her akşam icardi'ye dil döküyormuş.
"etme bey... gel he de şu arabistan'daki işe. çoluk çocuk perişan. bak bitanesi de yolda... ne yer ne içer bunca sabî?" diye ağlıyormuş.
icardi de ne yapsın. bir elinde sigara, bir elinde kasketi, çulun üstünde oturup sabaha kadar düşünüyormuş ne bok yiyecez diye.
büyük oğlan geliyormuş sonra yanına icardi'nin.
"garnım aç buba... uyuyamıyom" diyince icardi'nin ciğeri bekmez gibi akıyormuş.
bu eğitimci ümran bizimkileri torunuyla birlikte tokatlamaya (dolandırmaya) çalışmamış mıydı kuki bölümünde?
bu olay hiç yaşanmamış gibi oturup birlikte çay içmeleri enteresan bir detay açıkçası.
demek ki yılmaz, ilkkan ve ersoy'u biz de dolandırmaya kalksak, bir süre dolandırmaya kalkabiliriz yani...
bu olay hiç yaşanmamış gibi oturup birlikte çay içmeleri enteresan bir detay açıkçası.
demek ki yılmaz, ilkkan ve ersoy'u biz de dolandırmaya kalksak, bir süre dolandırmaya kalkabiliriz yani...
telefonda yazılı iletişimin sms paketleriyle sağlandığı ve mesajların da sms paketi hmn btmesn dye bu sklde yazldgı donem. ewet hatta turkcenin icine edercheshine bu sheqilde yhazmanın moda olduqu zamanlardı.
dipnot : xd diye gülerlerdi. emo'ların nesli henüz tükenmemişti.
not 2: ergenler için belirteyim. mesaj yazarken bazı harflerin aradan çıkarılma ve türkçe karakterlerin kullanılmama sebebi, türkçe karakterlerin sms hakkından daha fazla yemesiydi. örneğin ü harfini kullandığınızda, 1 yerine 3 harf kullanmış gibi oluyordunuz ve karakter bakiyesinden bu şekilde düşülüyordu. işte biz böyle tasarruf yöntemleriyle büyüdük yeğenlerim.
ha diyeceksiniz ki; madem öyle, neden 5 harflik kelimeyi araya başka harfler x ler q lar katarak 12 harfe çıkarıyordunuz?
onun yeri başkaydı. o boku msn'de yiyorduk. sms' de kisaltıp, msn'de uzatıyorduk.
dipnot : xd diye gülerlerdi. emo'ların nesli henüz tükenmemişti.
not 2: ergenler için belirteyim. mesaj yazarken bazı harflerin aradan çıkarılma ve türkçe karakterlerin kullanılmama sebebi, türkçe karakterlerin sms hakkından daha fazla yemesiydi. örneğin ü harfini kullandığınızda, 1 yerine 3 harf kullanmış gibi oluyordunuz ve karakter bakiyesinden bu şekilde düşülüyordu. işte biz böyle tasarruf yöntemleriyle büyüdük yeğenlerim.
ha diyeceksiniz ki; madem öyle, neden 5 harflik kelimeyi araya başka harfler x ler q lar katarak 12 harfe çıkarıyordunuz?
onun yeri başkaydı. o boku msn'de yiyorduk. sms' de kisaltıp, msn'de uzatıyorduk.
"mayıslar bizimdir" sözümüzle dalga geçen dalyaraklar...
mayıslar bizimdir dedik. temmuzlar bizimdir demedik ya amınakoyim.
mayıslar bizimdir dedik. temmuzlar bizimdir demedik ya amınakoyim.
daha gelmeden, galatasaray'a transfer olma ihtimali üzerinden bile koca camiayı ortadan ikiye bölen futbolcu. bir de gelirse neler olur, düşünmek istemiyorum.
bratislava'nın avrupa ligi'nde bir maçta 3'ten fazla gol attığı takımlar:
milsami (moldova)
pyunik (ermenistan)
ucd (irlanda)
europa (cebelitarık)
cwmbran town (galler)
beşiktaş
milsami (moldova)
pyunik (ermenistan)
ucd (irlanda)
europa (cebelitarık)
cwmbran town (galler)
beşiktaş
en son aşık olduğu kız tarafından, kasım 2010'da terk edilmiş bir adam olarak, 9 yıldır hiçbir ilişkide değişmeyen, en ufak bir yaşam belirtisi göstermeyen "nötr" durumdur benim aşk durumum.
yok yani. hissetmiyorum. ne yapsam hissedemedim. kendisi şu an evli. birkaç hafta önce, ünlü bir yapı marketinde karşılaştık. yanında da kocası vardı. yine hiçbir şey hissetmedim mesela. öylece geçtim yanından. oysa o benim son hissimdi. şimdiyse bu hissiz halimin ressamı.
yok yani. hissetmiyorum. ne yapsam hissedemedim. kendisi şu an evli. birkaç hafta önce, ünlü bir yapı marketinde karşılaştık. yanında da kocası vardı. yine hiçbir şey hissetmedim mesela. öylece geçtim yanından. oysa o benim son hissimdi. şimdiyse bu hissiz halimin ressamı.