Sık geçen başlıklar

milot rashica 3

ekşi'de gör
ülkeye medeniyet konusunda seviye atlatan topçu. galatasaraylilar çok iyi bir transfer olduğunu belirtip kendi yöneticilerine kızıyor beşiktaşlılara hayırlı olsun diyor, beşiktaşlılar da galatasaraydayken imrenerek izledikleri bir topcunun kendilerine gelmiş olmasından dolayı mutluluklarını belirtiyorlar. amk bi transfer ülkeyi norveç seviyesine çıkardı.
galatasaray pazarlık yapıp fiyatı 12 milyon euro'dan 5'e kadar indirmiş ardından beşiktaş 5'i verip almış.*

galatasaray da olmasa oyuncu alamayacağız resmen, takımımızın en önemli oyuncusunu* ellerinden çekip aldık. şimdi de en ihtiyaç duyduğumuz bölge için bizim adımıza pazarlık yapmışlar, asırlık dostluk böyle bir şey işte.