Sık geçen başlıklar

bir kediye verilebilecek en güzel isim 10

ekşi'de gör
şahsen eski türk geleneklerini yaşatmaya önem veren biri olduğumdan kedim bir yararlılık, bir kahramanlık gösterene kadar isim vermiyorum. ismini ilk kahramanlığından sonra alıyor. mesela portos isimli yavrumun "portos" ismine hak kazanması evdeki aşırı güçlü ilk kediyi siklememesiyle olmuştu. koca kedi kıhlıyor, tıslıyor, bizden fırsat bulsa gebertecek, yavrumun umurunda bile değildi. "portos gibi, deli cesareti var bunda" demiştim. üstelik tipsizdi de. sonra ne oldu, birkaç yıl sonra eve başka bir yavru kedi geldi. portos yavru kediden korkusundan üç gün koltukların altında saklandı. yani benim yöntem çok da başarılı değil gördüğünüz gibi. siz gene bildiğiniz gibi koyun ismini. minnoş, boncuk falan. iyidir bunlar.
kedilerin karakterleri kendine özgü olduğundan, en güzel tek bir isim seçmek anlamlı değildir. mesela bir kedi tam bir şakir iken başka bir kedi tam bir zeus olabilir.
nazif. uyurken sürekli dürtüyorum öss’yi kaçırmasın diye .
(bkz: peluş)
hele bir de simsiyah ve yemyeşil gözleri olursa.
2011'de kaybettik seni ve özlüyorum bitaneciğimi.