Sık geçen başlıklar
gezi zamanı dolar 5 kuruş artıp 1.95 olduğunda hükümet kanadı ve ne kadar destekleyeni varsa dönüp ülkeyi batırdınız, hep sizin yüzünüzden vb. cümleler kurmuştu.
dolar 18 lira olduğunda çıkıp ‘bizim dolarla ne işimiz var’ ne bilim ‘onların doları varsa bizim allahımız var’ diyenler o gün pek bi önem veriyordu bu işlere. ne oldu ki acaba….
bu da böyle bir anımdır.
adam maddi manevi kendini tiyatroya adamış, muhalifliğini korkmadan sergileyebiliyor ve halkın büyük bir kısmı tarafından seviliyorken kavuğu hak etmediğini düşünmek haksızlık olur.
tiyatronun yeni kavuklusuna merhaba diyoruz.

bonus: kavuğun münir özkul’dan ferhan şensoy’a geçişi ve sonrasında yaşananlar izlemenizi tavsiye ederim.
bu nasıl bir kafa, bu nasıl bir seviye amk.
youtube’da ilkokul öğrencileriyle çok takılıyor hep o yüzden bu ani iq düşüşleri.
say ki bu dediğin gerçekleşti, be oğuzhancım bizim ülkemizi bu kadar zayıf, kurmaylarımızı geri zekalı mı zannediyorsun? e üstte rusya, dolaylı olarak ötede çin var ve bu da 3. dünya savaşı demek. bunu da mı düşünemedin yani? fransa, italya filan akdeniz’in doğusuna yerleşecek yetmeyecek kıbrıs zıpçıktılık yapacak yunan toprak isteyecek biz de gelene geçene buyur çekecez öyle mi yani?
hemen yarın bi takipçi buluşması yap da ilkokul çocukları egonu okşasın ve teorinin mükemmelliğinden bahsetsinler zira buraları okursan kendinden utanırsın diye düşünüyorum...