Sık geçen başlıklar

dolar 40 tl olur mu 3

ekşi'de gör
olabileceği maksimum yer burası değil maalesef.
hala kuru tutuyorlar, insanlar hala döviz,altın alıyor.
daha kkm garabetinde olan paralar var, o sonlandığında oluşacak curcunayı siz düşünün.
daha 2 ay önce 20 küsür tl'ydi. 2 ayda %35 artarak 27 tl'ye dayandı. bi %35 daha artarsa 40 tl. yani hiç de öyle uzak bir ihtimal falan değil.