Sık geçen başlıklar

kemalistlerin osmanlı düşmanı olması 2

ekşi'de gör
iki sebebi olabilir:
ya kula kulluk etmeyi sevmiyorlardır
ya da bilim düşmanı, gerici ve dinci bir imparatorluğa saygı duymuyorlardır
estağfurullah öyle birşey yok. biz osmanlıyı allah sananlara kızıyoruz sadece. bi hatasını söylediğimizde kendini torun ilan edenlere kızıyoruz. yoksa osmanlıya niye düşman olalım ne alakası var.