sözde kurdukları ülkede ne kadar kürt varsa buraya kaçar. izmir'i, mersin'i, istanbul'u bırakıp giderler mi hiç aq.
Sık geçen başlıklar
schweizko 8
ekşi profilibana inanılmaz gelen durum, abi bi insan en azından 2 ayda bi istediği yere 1 hafta kaçabilmeli, tatil yapabilmeli ama türkiye'de işe giriyorsun ve 1 sene çalıştıktan sonra sadece 14 gün izin hakkın oluyor.
kendimi görünmez bi kelepçeyle özgürlüğü alınmış köle gibi hissediyorum. ne yani sevdiğim bir şehre gidip 1 hafta kalamaz mıyım şimdi ben? niye kimse itiraz etmiyor buna.
kendimi görünmez bi kelepçeyle özgürlüğü alınmış köle gibi hissediyorum. ne yani sevdiğim bir şehre gidip 1 hafta kalamaz mıyım şimdi ben? niye kimse itiraz etmiyor buna.
kalan parayla mersin'de tantuni yemediyse ayıp etmiştir.
izmir'i, mersin'i, adana'yı, istanbul'u bırakıp gidecekler miymiş?
eskiden olduğu gibi haldır huldur başlayıp 20 dakkada 2-0 geriye düştüğümüz maçlardansa böyle oturaklı bir oyunu tercih ederim. gayet akıllı oynadık bence, maç karşı tarafa da gidebilirdi bize de gelebilirdi. o eski sistem olmuyor işte avrupa'da. sonra acımıyor elin adamı.
tanım: 0-0 biten avrupa maçı
tanım: 0-0 biten avrupa maçı
galatasaraylılar olarak çok memnun olacağımız kampanya. biz zaten sizle futbol konuşmuyoruz, salağa anlatır gibi anlatmaya çalışıyoruz .