Sık geçen başlıklar

schweizko 8

ekşi profili
bana inanılmaz gelen durum, abi bi insan en azından 2 ayda bi istediği yere 1 hafta kaçabilmeli, tatil yapabilmeli ama türkiye'de işe giriyorsun ve 1 sene çalıştıktan sonra sadece 14 gün izin hakkın oluyor.
kendimi görünmez bi kelepçeyle özgürlüğü alınmış köle gibi hissediyorum. ne yani sevdiğim bir şehre gidip 1 hafta kalamaz mıyım şimdi ben? niye kimse itiraz etmiyor buna.
eskiden olduğu gibi haldır huldur başlayıp 20 dakkada 2-0 geriye düştüğümüz maçlardansa böyle oturaklı bir oyunu tercih ederim. gayet akıllı oynadık bence, maç karşı tarafa da gidebilirdi bize de gelebilirdi. o eski sistem olmuyor işte avrupa'da. sonra acımıyor elin adamı.

tanım: 0-0 biten avrupa maçı