eskiden olduğu gibi haldır huldur başlayıp 20 dakkada 2-0 geriye düştüğümüz maçlardansa böyle oturaklı bir oyunu tercih ederim. gayet akıllı oynadık bence, maç karşı tarafa da gidebilirdi bize de gelebilirdi. o eski sistem olmuyor işte avrupa'da. sonra acımıyor elin adamı.
tanım: 0-0 biten avrupa maçı
20.09.2019 · 38. sıra
schweizko
19.09.2019 00:02