yıllık izinden önce konuşulması gereken konu mesai saatleridir. haftalik 45 saat çalışma süresi çok çok uzun, insanin kendine zaman ayırmasına asla izin vermeyecek bir süre.
türkiye'de isyerlerinde mesai bitiş saati genellikle 18 veya 19! asıl normal olmayan bu. mesai bitisinin saat 16; en geç 17 olması gerekir ki insan işten çıkınca yaşadığını anlayabilsin. ış günleri, iş dışındaki aktiviteleri sadece trafik, duş, yemek, uyku olan; eve geldiğinde de bunlar için ancak 3 saati olan bir insan ne kadar sağlıklı ve mutlu olabilir?
edit: diğer bir rezillik de mola, öğle arası süresinin mesai saatinden düşülmesi. bu gerçek bir rezalettir, asıl çalışma saatimizin 45 saatten bile daha uzun olmasına sebeptir.
31.08.2022 · 26. sıra
deyip gecme
30.08.2022 00:03 ~ 21:58