rahat olsa hüdapara ve saadete yanlamazdi
edit:refah mi yeniden refah mi herneyse
Sık geçen başlıklar
grundikkafa 10
ekşi profilihakli adam suriyelilere domalip altlarına yatmadigimiz için deprem oldu galiba. çünkü yapmadığımız bir o kaldı. hepsini yaptık bir o kaldı
sanki pışman olmuş da günah cikariyor gibi başlık açmış ama asıl amaci propoganda yapmak. içlerinden bir tane dürüst insan çıkmaz bunların alayı böyle
vergiler azaltılmalı ve bu buradan başlayabilir. insanlar gerçekten çok fazla vergi ödediğinden ticaret tıkanıyor ve kamu gereğinin 3-4 katı para çektiğinden bir türlü yolsuzluklar engellenemiyor. niye çünkü bir belediyenin bütçesini 3 kat azaltsan yine aynı işler yapılır. eksik kalmaz hiçbir şey. üstelik bu kadar fahiş vergi toplanıp da doğru düzgün ne yatırım yapılıyor ne de tarım destekleniyor. uçuk kaçık projelerin hepsi yap işlet devret. onları ayrıca ödüyoruz
(bkz: kartal tibet)
hattında olay çıkan tüm dolmuş ve taksilerin plakasını ve çalışma ruhsatını iptal edeceksin. bu işin tek çaresi budur
inlerine gireceksin o kadar
inlerine gireceksin o kadar
buyrun benim
kısaca süreci anlatayım
din olayına ilk gençlik yıllarında merak sarmış araştırdıkça saçmalıkları farketmemle benim kalbim temiz tipi müslümanlığa geçiş yapmıştım
aklımın almadığı saçma bulduğum bir şeyi ne kabul ettim ne de savundum . ancak tanrı fikri , ilahi adalet kavramı insanı rahatlatıyor bu yüzden inkâr da etmedim
neyse akp iktidariyla korktuğum oldu . kendi mahallesi'nde sessiz sakin takılan dinci güruh gücü eline geçirince içindeki pisliği dışarı saçmaya başladı
ben ilk andan itibaren gerçek islam bu değil bunlar islami temsil etmiyor diyemedim çünkü gerçek islam tam olarak bu ve az bile yapıyorlar . neyse bu din bir köşede dururken çok da zararlı değildi ancak gücü eline geçirince yaşam tarzımi ülkemi tehdit eder hale geldi . dolayısıyla yillarca halinin altına süpürdügüm bazı gerçeklerim baskın hale geldi ve din düşmanı bir insan oldum
kısaca süreci anlatayım
din olayına ilk gençlik yıllarında merak sarmış araştırdıkça saçmalıkları farketmemle benim kalbim temiz tipi müslümanlığa geçiş yapmıştım
aklımın almadığı saçma bulduğum bir şeyi ne kabul ettim ne de savundum . ancak tanrı fikri , ilahi adalet kavramı insanı rahatlatıyor bu yüzden inkâr da etmedim
neyse akp iktidariyla korktuğum oldu . kendi mahallesi'nde sessiz sakin takılan dinci güruh gücü eline geçirince içindeki pisliği dışarı saçmaya başladı
ben ilk andan itibaren gerçek islam bu değil bunlar islami temsil etmiyor diyemedim çünkü gerçek islam tam olarak bu ve az bile yapıyorlar . neyse bu din bir köşede dururken çok da zararlı değildi ancak gücü eline geçirince yaşam tarzımi ülkemi tehdit eder hale geldi . dolayısıyla yillarca halinin altına süpürdügüm bazı gerçeklerim baskın hale geldi ve din düşmanı bir insan oldum
peki deyip ceketinizi alın ve çıkın . ne yaparsanız yapin olmaz artık
vereceği kararlardan bir şey beklememeniz gereken yobaz hakim
ilhamını anayasa ve kanunlardan alması gerekirken ve bunun için maaş alırken kendine başka başka yol göstericiler aramaktadır
bu işin sonu ilkokul mezunu bir meczuba kul köle olup devletin anahtarını vermeye kadar gider. bu tiplerin devletle ilişikleri kesilmeli yoksa devlet kalmayacak ortada
edit: hakimin tarif ettiğim gibi yobaz bir insan olmadığı konusunda bir çok kişiden teyit geldi haliyle yaptığım yorum anlamsız ve saçma oldu . iyice araştırmadan yazmamak lazım bu da bana ders olsun
edit 2:hsk soruşturması
edit 3:hükümlü duvar saati adlı çaylak arkadaşın uyarısıyla bir kaç entry aşağıda puik adlı yazarın bahsettiği mevzuat kıbrıs'a aitmiş. bizde avukatların etek boyuyla ilgili bir mevzuat yokmuş
ilhamını anayasa ve kanunlardan alması gerekirken ve bunun için maaş alırken kendine başka başka yol göstericiler aramaktadır
bu işin sonu ilkokul mezunu bir meczuba kul köle olup devletin anahtarını vermeye kadar gider. bu tiplerin devletle ilişikleri kesilmeli yoksa devlet kalmayacak ortada
edit: hakimin tarif ettiğim gibi yobaz bir insan olmadığı konusunda bir çok kişiden teyit geldi haliyle yaptığım yorum anlamsız ve saçma oldu . iyice araştırmadan yazmamak lazım bu da bana ders olsun
edit 2:hsk soruşturması
edit 3:hükümlü duvar saati adlı çaylak arkadaşın uyarısıyla bir kaç entry aşağıda puik adlı yazarın bahsettiği mevzuat kıbrıs'a aitmiş. bizde avukatların etek boyuyla ilgili bir mevzuat yokmuş
kanser hastası gariban bir kızın bicaklanmasina sebep olmus provakator aktroll
davaya laf gelmesin diye siz bu tipleri savundukca elinizden , dilinizden , dişinizden kan eksik olmayacak sayın muhafazakar camia
davaya laf gelmesin diye siz bu tipleri savundukca elinizden , dilinizden , dişinizden kan eksik olmayacak sayın muhafazakar camia