Sık geçen başlıklar

her biji recop wundebahg 8

ekşi profili
aklı olan buradan siktir olur gider kardeşim.
memleket yobaz diye zamanında geldik.
iş olanağı çok imkanlar fazla diye 10 seneyi aşkındır koduğumun memleketindeyim.
buradaki yobazdan daha fazlası hiçbir yerde yok.

iş harici hayatımız ya otobüs beklerken geçiyor yada yolda.

sömürü düzeni had safada, herzaman senden daa ucuza işi yapacak daha iyi köleler bulunuyor.

özel sektörde göt siktirtme sırasında millet en iyi analı ben yaparım yarışında.
işverenlerin hepsi allah olmuş durumda.
işsizlik ve kaçak göçmen almiş başını gitmiş

iş harici mucize olurda boş vaktin olursa, paranla nasıl rezil olurumun yaşandığı yer burada.

bir kahvaltı az rakamlarla da değil şilede ağvada yapayım desen 300-400 tl oda göt göte boş yer bulabilirsen.

bir gün biyede ormanda vs kalayım desen 1k en az.

her şeyin boku burada.

aldığım maaş ile nasıl geçiniyorum inanın ben bile bilmiyorum.
resmen sıkışmışız istanbulda. robotlar gibiyiz.
5. üni bitti akbil sayesinde. bir bokada yaradığı yok.

napıcaz be kamil bilmiyorum.

bir insanın aylık minimum 10k ya ihtiyacı var.
ha ben 6 bile almiyorum orası ayrı.
çünkü ben insan değilim.
mansura oy verenler hayal dünyasinda yasayan ve recoya altin tepsiyle baskanligi verenlerdir.

cok güzel bir probagandanin ürünü olmuşlar farkinda degiller.

kürt secmenden ve akepe secmeninden oy alabilecek tek potansiyel ekodur.

hiçmi sormazsiniz ekoya bukadar neden yükleniliyor ?

ankara istanbulun yaninda köy köyyyyy.
%2.5 u aşar ise başarılı ve görevini yerine getirmiş parti olacaktır.
malum kesimden %1 alsa bile dengeleri değiştirecektir.

desteklenmemeli fakat kösteklenmemelidirde.
bırakın malum partiden koparabildiğini koparsın.

zira ufacık aklı olan, ne malum partiye ne de buna oy atar.
(bkz: tevfik göksu'nun ibb'den 1.3milyar tl ihale alması)
diye olan başlık kara deliğe dönmüş olması.

enteresan şeyler dönüyor ekşide dediğim enteresan bir şekilde engellenmeye çalışılan ihale.

inan ne bu adamı tanırım ilgilenirim nede ihaleleri umurumda idi.
siz saklayıp sildikçe daha gizemli oluyor.

tanım; kutsal bilgi kaynağına konu hakkında bilgi değil de, saklanmak isteyen konu hakkında bilgi girebildiğim bir başlıktır.
bu konu ne ise saklanıyor siliniyor saman altı yapılıyor.

zorunlu edüt; ortalık bok kokuyor. onlarca suser bana bilgi/belge yolluyor. diğer taraftan sözlükte başka başlıklar açılıyor aksini idda eden. pis para ilişkileri bir bir ortalığa savruluyor.
devleti yönetenlerin milyonların gözlerinin içine baka baka söylediği yalanlardan alışığız.

geçiniz.
kabataşdaki deri elbiseli adamım ben.

kişinin yolsuzlukları vs umurumda değil daha büyüklerini biliyorum-ruz.
benim zorum ekşi bu işin neresinde. bu.

gelenler

@bir maruzatim var

1- (#90647191) başlıktan sonra dikkatimi çekti 13 milyar tl neden yazılamıyor diye. adamlar bkzleri bile engellemişler. ancak 13milyar şeklinde yazılırsa düzeliyor.

(bkz: tevfik göksu'nun ibb'den 1.3 milyar tl ihale almasi)

(bkz: tevfik göksu'nun ibb'den 1.3milyar tl ihale almasi)

2- @iboli

iddia falan değil kanıtlarıyla gelmiş.

şu 25 milyon tl olan bir haber kaynağı
şu söz konusu ihaleler

bu da silinen başlık.