iki sebebi vardir ;
1 - memurluk (maaş / çalışılan saat) oranı en yüksek mesleklerden biridir. özel sektörde belki 2 katı fazla kazanırsınız ama 4 5 kat fazla çalışırsınız, efektif değil.
2 - çoğunun alanı niş ve özel sektörde karşılığı yok, nüfusta kalem müdürü olan adam dışarıda ne iş yapabilir?
06.06.2024 · 27. sıra
zeytinyagliyapraksarmasi
04.06.2024 23:56