firmanın tazminatı brüt üzerinden hesaplayıp ona göre vermesi üzerine, kazancın vergilendirilmesi çok doğal.
ancak, bu sadece honda çalışanları özelinde değil, diğer türkiye'deki beyaz çalışanların da kazancı brüt üzerinden %40 kesintiye uğraması saçmalıktır.
o sebeple yalnızca honda çalışanları değil, tüm bordrolu çalışanların kazancının %40'ının kesilmesine ses çıkarmalısınız. ülkenin vergi yükünü omuzlarında çeken işte tam bu grup.
taksicisi, kuyumcusu, emlakçısı vergi vermez, verse de en cüzi üzerinden verir, ama beyaz yakalı mühendis, çalışan bilimum her kesim memleketi ayakta tutuyor adeta.
vergi alınmasın demiyoruz. bilakis elbette alınsın. alınsın da %40 nedir be kardeşim?
Sık geçen başlıklar
ne hortumu kanalizasyon borusu 6
ekşi profilibuyrun benim.
cüzdan, sigara ve tok kapı sesli anahtarlı, seri közcü abiler taşımaz tabi.
eğer kışınsa, kazak koyarım, ufak şemsiyem olur. su, anahtar, cüzdan, her an ihtiyaç halinde kullanılabilecek powerbank’im yanımda olur. o gün hangi an boş kalacağımı bilemediğim için o boş anları değerlendirmek için okuduğum kitabımı koyarım.
işe gidiyorsam laptop koyarım, iş değil gezmeye çıkacaksam, tablet koyarım, temiz hava eşliğinde arabamın bagajında her zaman taşıdığım katlamalı masa ve sandalyemi açar film izler bir şeyler atıştırırım. gölbaşı mogan parkı genelde güzel olabiliyor. kısacası öyle bir nimet ki sırt çantası, ayrı bir hava bile kattığını düşünüyorum. direkt sizinle muhattap olanlar okumuş biri olduğunuzu düşünüyor ve ona göre davranıyorlar.
cüzdan, sigara ve tok kapı sesli anahtarlı, seri közcü abiler taşımaz tabi.
eğer kışınsa, kazak koyarım, ufak şemsiyem olur. su, anahtar, cüzdan, her an ihtiyaç halinde kullanılabilecek powerbank’im yanımda olur. o gün hangi an boş kalacağımı bilemediğim için o boş anları değerlendirmek için okuduğum kitabımı koyarım.
işe gidiyorsam laptop koyarım, iş değil gezmeye çıkacaksam, tablet koyarım, temiz hava eşliğinde arabamın bagajında her zaman taşıdığım katlamalı masa ve sandalyemi açar film izler bir şeyler atıştırırım. gölbaşı mogan parkı genelde güzel olabiliyor. kısacası öyle bir nimet ki sırt çantası, ayrı bir hava bile kattığını düşünüyorum. direkt sizinle muhattap olanlar okumuş biri olduğunuzu düşünüyor ve ona göre davranıyorlar.
sıkı bir galatasaray taraftarıyım. ama bir aptal değilim çok şükür. burada yahut sosyal medya da trollük yaparak spor üzerinden birbirine kin veya nefret tohumları eken insanlardan değilim. olmamalıyız da.
neden biliyor musunuz?
türk milleti ve toplumu olarak, artık yurt dışında çok iyi bir imajımızın olmadığını görüyorum. en azından 90'lara 2000'lerin başına göre.
bu sebeple, türk takımlarımızın avrupa'da canı gönülden başarılı olmasını, el birliğiyle tüm takımlarımızın birbirini desteklemeesi gerektiğini düşünüyorum. devir ayrışma devri değil, omuz omuza farklı renklerin kardeşliğini avrupa'ya, dünyaya gösterme zamanı olduğunu düşünüyorum.
ezeli rakip, ebedi dost, kazanman dileğiyle fenerbahçe
başarılar.
neden biliyor musunuz?
türk milleti ve toplumu olarak, artık yurt dışında çok iyi bir imajımızın olmadığını görüyorum. en azından 90'lara 2000'lerin başına göre.
bu sebeple, türk takımlarımızın avrupa'da canı gönülden başarılı olmasını, el birliğiyle tüm takımlarımızın birbirini desteklemeesi gerektiğini düşünüyorum. devir ayrışma devri değil, omuz omuza farklı renklerin kardeşliğini avrupa'ya, dünyaya gösterme zamanı olduğunu düşünüyorum.
ezeli rakip, ebedi dost, kazanman dileğiyle fenerbahçe
başarılar.
sevgilinin geçmişi önemlidir. bazıları geçmişini ne yapacaksın sen orda yoktun dilediği gibi yaşar demiş.
sevgilinin geçmişi neden önemli?
çünkü, açık konuşayım, ben temiz bir bireyim, işimdeyim gücümdeyim, ne alkol ne sigara ne kart oyunu ne okey bilmem. samimi söylüyorum bak. karı kızlada işim olmadı. neden ? çünkü okumak zorundaydım. ışimi elime alana kadar ne çektim, haliyle kıza karıya vakit ayıramadık.
şimdilerde ise, bi sevgili olursa belki de eş adayı arıyorum. ve evet, belki gerici olarak düşüneceksiniz belki ama sevgilimin geçmişini önemseyeceğim. çünkü ben bu denli kendimi bazı şeylerden sakınmışken, o eskiden nice orospu çocuklarıyla, nice instagramda takipçi kasanlarla, kız düşürelim diye dolanan elde iphone, tok kapı sesi anahtarlı piçlerle gezecek, evlenmeye gelince de efendi adam tercih etmek isteyecek.
hadi ordan aq!
24 yaşındayım, hayatımda sadece bir kıza aşık olmuştum. o da kısmet olmadı. belki başka zamana diyelim konuyu kapatayım.
sevgilinin geçmişi neden önemli?
çünkü, açık konuşayım, ben temiz bir bireyim, işimdeyim gücümdeyim, ne alkol ne sigara ne kart oyunu ne okey bilmem. samimi söylüyorum bak. karı kızlada işim olmadı. neden ? çünkü okumak zorundaydım. ışimi elime alana kadar ne çektim, haliyle kıza karıya vakit ayıramadık.
şimdilerde ise, bi sevgili olursa belki de eş adayı arıyorum. ve evet, belki gerici olarak düşüneceksiniz belki ama sevgilimin geçmişini önemseyeceğim. çünkü ben bu denli kendimi bazı şeylerden sakınmışken, o eskiden nice orospu çocuklarıyla, nice instagramda takipçi kasanlarla, kız düşürelim diye dolanan elde iphone, tok kapı sesi anahtarlı piçlerle gezecek, evlenmeye gelince de efendi adam tercih etmek isteyecek.
hadi ordan aq!
24 yaşındayım, hayatımda sadece bir kıza aşık olmuştum. o da kısmet olmadı. belki başka zamana diyelim konuyu kapatayım.
2006'da ıphone mu vardı sayın amınakoduum?
(bkz: gök yeleli bozkurt)