Sık geçen başlıklar

honda'nın işçi tazminatının %40 vergilendirilmesi 1

ekşi'de gör
firmanın tazminatı brüt üzerinden hesaplayıp ona göre vermesi üzerine, kazancın vergilendirilmesi çok doğal.

ancak, bu sadece honda çalışanları özelinde değil, diğer türkiye'deki beyaz çalışanların da kazancı brüt üzerinden %40 kesintiye uğraması saçmalıktır.

o sebeple yalnızca honda çalışanları değil, tüm bordrolu çalışanların kazancının %40'ının kesilmesine ses çıkarmalısınız. ülkenin vergi yükünü omuzlarında çeken işte tam bu grup.

taksicisi, kuyumcusu, emlakçısı vergi vermez, verse de en cüzi üzerinden verir, ama beyaz yakalı mühendis, çalışan bilimum her kesim memleketi ayakta tutuyor adeta.

vergi alınmasın demiyoruz. bilakis elbette alınsın. alınsın da %40 nedir be kardeşim?