aslan payını din öğretmeni alır. durduk yere icat çıkarmayın.
Sık geçen başlıklar
tepisken 9
ekşi profiliulan buruşuk... yedin, içtin, can aldın, bi git ötede kurda mı yem oluyorsun, gübre mi oluyorsun, ne yapıyorsunda yararlı oluyorsun karar ve git
hayatin boyunca oksijen israfı dışında bir şey olmadın, birde racon mu kesiyorsun?
hayatin boyunca oksijen israfı dışında bir şey olmadın, birde racon mu kesiyorsun?
akitlik haber verilmiş. hadi fakir fukara tayfa ölmeye, furkan dibini dovdursun sen canından ol
bir siyasal islamcının boş duyar kasmasını içeren başlık olmuş.
tanım : boş küme.
tanım : boş küme.
beyin ölümü gerçekleşmiş, hakkında dedikoduların ayyuka çıktığı bir siyasetçi artığınin son demeci. tek yeteneği, "tükürdüğünü yalamak" olan bir mankurt olan dede, bi yürü git...
hayat böyle bir şey işte... bir yanda onuru ile yaşamaya çalışanlar, bir yanda böyle topaçlar...
tanım : dolarla maaş alan birinin yazısı
tanım : dolarla maaş alan birinin yazısı
kadın satıyor.
gülecekler olacaktır belki ama ciddiyim.
... yok erkeğim.
gülecekler olacaktır belki ama ciddiyim.
... yok erkeğim.
kendi kaçışına zemin hazırlayan malum çevrenin düzenlemesidir.
ortamlarda ayrıldı dersiniz, kim bilecek?
ortamlarda ayrıldı dersiniz, kim bilecek?
bu ülkeye seksenlerde bulgaristan türkleri geldi. vatandaş oldular. -askerlik- yaptılar, iş kurdular, işçi oldular. haberlere çıkmadı, hırsızlık yapmadı, kimsenin karısına-kızına yan gözle bakmadılar.
bu ülkeye 50 ve 60`larda batı trakya türkleri geldi. vatandaş oldu, askerlik yaptılar ki o zamanlar askerlik 2 ila 4 sene. iş kurdular, işçi oldular, kimse ile olay çıkarmadılar. vergilerini çatır çatır ödediler, emeklilik günü gelince babayı aldılar... tıpkı dedem gibi.
bu ibneler 2010`lar ülkeye geldi, vergi ödemedi, askerlik yapmadı, gasp - hırsızlık yaptılar, tecavüz ettiler. karı- kız diye ayırmadan herkese yan gözle baktılar ve çocuk yaptılar. birde vatandaş olacaklar.
yakışır lan bize, vallahi yakışır, billahi yakışır.
bu ülkeye 50 ve 60`larda batı trakya türkleri geldi. vatandaş oldu, askerlik yaptılar ki o zamanlar askerlik 2 ila 4 sene. iş kurdular, işçi oldular, kimse ile olay çıkarmadılar. vergilerini çatır çatır ödediler, emeklilik günü gelince babayı aldılar... tıpkı dedem gibi.
bu ibneler 2010`lar ülkeye geldi, vergi ödemedi, askerlik yapmadı, gasp - hırsızlık yaptılar, tecavüz ettiler. karı- kız diye ayırmadan herkese yan gözle baktılar ve çocuk yaptılar. birde vatandaş olacaklar.
yakışır lan bize, vallahi yakışır, billahi yakışır.