Sık geçen başlıklar

maltopcu 5

ekşi profili
bu partiye zamanında oy vermiş biri olarak söylüyorum eleştirdikleri ne varsa kendileri bin mislini yapıyorlar. devleti faşist diye suçlar, kendileri kürt faşizanlığını sonuna kadar savunur. herkesi kucaklayacağız der, kürt dışında kim varsa itin g.tüne sokar. zihin olarak çoktan bu ülkeden ayrılmışlar zaten. hatta bu ülkeyle savaş halindeler. o sebeple de ermenistana destek vermelerine şaşırmıyorum.

eğer bu ülkeye özgürlük ve demokrasi gelecekse ne olur bunlar getirmesin.
her ne kadar başlık sahibi linç edilmeye çalışılsa da katıldığım önermedir.
anlatayım: öncelikle çocuk bu ağlar, zırlar genellemesine katılmıyorum. uzun yıllar amerika’da yaşadığım için buranın çocuklarını referans gösterebilirim. geçen markette 5 yaşındaki bir çocuk babasıyla sakince kendisinin istediği şekerlemeyi neden almadığı konusunda 10 dakika tartıştı. haksız olduğunu anlayınca da sustu. buradaki birçok çocuk böyle. yani bir çocuğun ailesinin yanında derdini anlatmak icin seçtiği zırlama yöntemi tamamen anne ve babasının yanlış iletişiminden kaynaklanmaktadır. lütfen şu çocukları düzgün yetiştirin.