bence artık sadece tek bir sebep vardır, o da türkiye'nin bir göçmen ülkesi olarak konumlandırılması, izah edeyim;
ab göçmen almak istememektedir, bu sebeple türkiye'yi göçmenlerin ağırlığını kaldıracak ülke olarak görmektedir. bu saatten sonra gelecek göçlerle asla ve hiçbir şekilde türkiye ab üyesi olamayacaktır. merkel'in konuşması açık ve net bir şekilde bunu söylemektedir. bu sebeple bu saatten sonra kimse ab hayali kurmasın.
24.07.2021 · 30. sıra
bozdoganli
23.07.2021 13:41