Sık geçen başlıklar

hdp'nin ermenistan kınama bildirisini imzalamaması 2

ekşi'de gör
bu partiye zamanında oy vermiş biri olarak söylüyorum eleştirdikleri ne varsa kendileri bin mislini yapıyorlar. devleti faşist diye suçlar, kendileri kürt faşizanlığını sonuna kadar savunur. herkesi kucaklayacağız der, kürt dışında kim varsa itin g.tüne sokar. zihin olarak çoktan bu ülkeden ayrılmışlar zaten. hatta bu ülkeyle savaş halindeler. o sebeple de ermenistana destek vermelerine şaşırmıyorum.

eğer bu ülkeye özgürlük ve demokrasi gelecekse ne olur bunlar getirmesin.
50.000 insanımızın katili bir katliam şebekesinin meclise girmesine şaşırmıyorsunuz da, buna mı şaşırıyorsunuz.