Sık geçen başlıklar

baa bak sana iki cift sozum var 7

ekşi profili
o imzayı görmeden hiçbir şey kesin değildir. hele de bu dönemde... alex'e de tamam demişlerdi, sonra ne oldu, gitti arapların koynuna girdi. ulan tüpçü belamızı siktin. senin yarak kürek transfer politikanın cezasını hala çekiyoruz. götümüzü toparlayamadık, toparlayamıyoruz. uğursuz herif.
bianchi meta. pek kimsede görmemiştim o bisikleti. şekli çok karizmaydı. o zamanlar star gazetesi mi biri beldesan veriyordu, herkeste ondan vardı, bu tabi farklı geliyordu milletin gözüne. bundan sebep olsa gerek çaldılar. inşallah binerken koltuk yırtılıp, altındaki boru götüne girmiştir çalanın.
gruptan çıkmayı kutladığımız falan yok. ama şunu anlamıyorlar; şampiyonlar ligi gruplarında rakip kim olursa olsun 14 puan toplamak, yenilmemek kolay değil. bunun kolay olduğunu iddia edenler bugün bunun cevabını aldılar.
hala uefa kupası diyor biri, diğeri demiş şu kadar gruptan çıktık diye... ya arkadaş tamam uefa'nızı da tebrik ederiz o ayrı, ama 14 puanlık başarıyı da sen tebrik edeceksin, küçüksemeyeceksin. yoksa hayaller paris, hayatlar muş...