Sık geçen başlıklar

şl grubundan 14 puanla namağlup çıkmak 2

ekşi'de gör
açıklık getirmek gereken başarı.

bunun ortaya konma sebebi beşiktaş'ın geçen seneki şampiyonlar ligi grubunun küçümsenmesi, galatasaray'ın beşiktaş'ın elendiği gece uefa kupası paylaşımı nedeniyledir.

daha kolay gruptan schalke nin yenilmemesi üzerine 4 puan ile 3. olarak avrupa ligine kalmış galatasaray'ı da tebrik etmek gerekiyor.

7 puan ile uefa avrupa ligi'ne kalamadığımız olmuştu. galatasaray 4 puan ile gitti.
gruptan çıkmayı kutladığımız falan yok. ama şunu anlamıyorlar; şampiyonlar ligi gruplarında rakip kim olursa olsun 14 puan toplamak, yenilmemek kolay değil. bunun kolay olduğunu iddia edenler bugün bunun cevabını aldılar.
hala uefa kupası diyor biri, diğeri demiş şu kadar gruptan çıktık diye... ya arkadaş tamam uefa'nızı da tebrik ederiz o ayrı, ama 14 puanlık başarıyı da sen tebrik edeceksin, küçüksemeyeceksin. yoksa hayaller paris, hayatlar muş...