geçen sene televizyon izlemeyi bıraktım, bu sene de haber sitelerine girmeyi bıraktım, böyle haberlerden dolayı.
bugün karar alıyorum, sözlüğe de haftada bir gireceğim. artık böyle haberler görmekten o kadar bıktım, o kadar yorgun düştüm ki. hangisine üzüleyim bilmiyorum.
köpeğe tecavüz eden herif, çocuklarını pazarlayan anne, öldürülen kadınlar, kıyafetine karışılan kız, kavga şiddet küfür... yetti artık yetti. çok yorucu bir ülke olduk. kafanı nereye çevirsen pislik içinde. artık bir şeyi eleştirmeye de halim yok, eleştiriyorum ve hiçbir şey değişmiyor...
edit: imla.
30.07.2020 · 20. sıra
stensi
29.07.2020 15:48 ~ 22:31