Sık geçen başlıklar

30 tl'ye su satan işletmeye isyan eden vatandaş 2

ekşi'de gör
serbest piyasa böyle bir şey değil arkadaşlar bu serbest piyasa değil bu düpedüz soygun başka bir şey değil

helal olsun koca yürekli dayıma
bütün ülkenin göstermesi gereken tepkiyi, tek bu dayı göstermiş. helal olsun dayıya.
ulan nasıl bir milletsek, suya 50 tlde yazsalar ses çıkarmıyor kimse, 100 tl yazsalar da ses çıkarmıyor.
dönere 1000 tl yazarsın, sosun bilmem çok özeldir, şefin dönerin mucididir, çok özel bir şeyler yapıyorsundur, hani bulursun bir bahane. su amk su. su lan su. 2 tlye aldığın şeyi nasıl 30 tlye satıyorsun amk.