sayın özgür özel,
buraları danışmanların vs okuyorsa sana tavsiyem halkı daha fazla ayrıştırmamak, chp’yi “teror destekçisi” sanrısından uzaklaştırmak için ,
ona selam buna selam yerine en kısa zamanda bağımsız yargıyı tahsis edeceğiz. evrensel hukuktan ayrılmayacağız. içerde haksız yere yatan varsa bağımsız yargımız karar verecek diyeceksin.
bunun yolu budur.
devlet bahçeli gibi adamlara malzeme olma. bak bunlar da pkklı demesinler. cahil halkı kandırma uzmanlarına malzeme olma.
Sık geçen başlıklar
dutchmaster 7
ekşi profiliçünkü ülke gerçeklerinden haberim yok.
ülkeyi sadece izmir, muğla, adana, mersin sanıyorum.
ülkeyi sadece izmir, muğla, adana, mersin sanıyorum.
brent petrol diye sayıklayanlar var hala.
brent petrol arttı diye, yunanistan 'da akaryakıt 1 yılda %134 mü arttı?
brent petrol ilk defa 100 doların üzerine çıkmıyor hafiza kaybı yaşayan arkadaş.
daha dün çin modeli, nas deyip, dunya'da faizler artarken, iktisat kurallarını hiçe sayıp, gunah deyip faiz düşürüp, hemen ardından doların patlamasını seyrettik hep beraber.
topluca fakirleştik. dolar 14 lira değil, iktisat kurallarıyla inatlaşma olmasıydı dolar şu anda 9 liraydı. ve biz akaryakıtı 12-13 bandında alıyor olacaktık.
brent petrolün artmasıyla yakıtın yuzde 134 arttığını sanan varsa, bu gerizekalılıkla artık bu sitede yazmasın. kendisine eziyet ediyor nitekim.
brent petrol arttı diye, yunanistan 'da akaryakıt 1 yılda %134 mü arttı?
brent petrol ilk defa 100 doların üzerine çıkmıyor hafiza kaybı yaşayan arkadaş.
daha dün çin modeli, nas deyip, dunya'da faizler artarken, iktisat kurallarını hiçe sayıp, gunah deyip faiz düşürüp, hemen ardından doların patlamasını seyrettik hep beraber.
topluca fakirleştik. dolar 14 lira değil, iktisat kurallarıyla inatlaşma olmasıydı dolar şu anda 9 liraydı. ve biz akaryakıtı 12-13 bandında alıyor olacaktık.
brent petrolün artmasıyla yakıtın yuzde 134 arttığını sanan varsa, bu gerizekalılıkla artık bu sitede yazmasın. kendisine eziyet ediyor nitekim.
buğday, mısır yetiştiriciliğinin olmazsa olmazı, üst gübre olarak kullanılan üre gübresinin 1 yıldan daha az bir surede katettiği mesafe.
yılın başında (18.1. 2021) tonu 2600 tl olan üre gübresi bugun itibarıyla 14.250 tl olmuştur.
bu maliyetlerle türk tarımı çevrilemez.
dünyanın en eski buğday üreticiliğinin yapıldığı coğrafyada, artık buğday ekilemez noktasına doğru gidiyoruz.
akp hükümetinin tarım bakanı, sadece olanları izliyor herkes gibi.
edit: hemen altta yazan yazarın dediği gibi ülkemizde tonu 1050 dolara satılan üre gübresi, dunyanin farklı ülkelerinde yarı fiyatından daha az fiyata satılırken, gubre fabrikalarını kapatan zihniyetin gübre ithalatçıları tek fiyat noktasinda anlaşmış olabilir mi? bu tarımımıza yapılan bir kumpastir.
tarim bakanı bu rezalet karşısında açıklama yapmak zorundadır.
yılın başında (18.1. 2021) tonu 2600 tl olan üre gübresi bugun itibarıyla 14.250 tl olmuştur.
bu maliyetlerle türk tarımı çevrilemez.
dünyanın en eski buğday üreticiliğinin yapıldığı coğrafyada, artık buğday ekilemez noktasına doğru gidiyoruz.
akp hükümetinin tarım bakanı, sadece olanları izliyor herkes gibi.
edit: hemen altta yazan yazarın dediği gibi ülkemizde tonu 1050 dolara satılan üre gübresi, dunyanin farklı ülkelerinde yarı fiyatından daha az fiyata satılırken, gubre fabrikalarını kapatan zihniyetin gübre ithalatçıları tek fiyat noktasinda anlaşmış olabilir mi? bu tarımımıza yapılan bir kumpastir.
tarim bakanı bu rezalet karşısında açıklama yapmak zorundadır.
sezgin tanrikulu, o tutuklananlardan bir kısmı çankırı 'ya sürüldü. bazıları soruşturmadan sonra affedildi. bazıları affedilmedi. çünkü çanakkale geçilseydi, istanbul 'da isyan çıkarmak için hazırlık yapmışlardı. terbiyesizlik yapmayın. hangi devlet böyle bir durumda ne yapması gerekiyorsa, osmanlı da onu yapmıştır.
sizin gibi türk düşmanlarına arşiv de açılsa yetmiyor!
sizin gibi türk düşmanlarına arşiv de açılsa yetmiyor!
yarısı devlete kalacak dedi sığır. altın çıkarsa sigaradaki verginin düşeceğini düşünecek kadar da gerizekalı.
5 milyon suriyeli var. saray var. soyu tükenmemiş reza zerrablar ve önüne yatacak politikacılar var. sana 3 'ün 1 i düşer ancak çıkacak altından.
5 milyon suriyeli var. saray var. soyu tükenmemiş reza zerrablar ve önüne yatacak politikacılar var. sana 3 'ün 1 i düşer ancak çıkacak altından.
yaklasik 1500 kisi ülkeyi terkedecektir. bkz: " ne yaptımsa erdoğan'in haberi var. önce o istifa etsin" diyen eski bakan bayraktar'dan biliyorum olacaklari.