(bkz: lego) nerdeyse 40 a merdiven dayamak ama içinde kor halinde yanan hevesi söndürememek.. geçen hafta 6 set aldım 13 bin tuttu :(
Sık geçen başlıklar
discodisco 10
ekşi profili“azıcık geçmişi kurcalasanız” diyenler olmuş.
aşkolsun arkadaşlar azıcık geçmişi kurcalayalım.
bu adam süper kupa maçında maçın adamı seçilmişti. neyini beğenmiyorsunuz neyini yakıştıramıyorsunuz anlayamıyorum.
açıkçası ben çok memnun oldum. umarım yüzümüzü kara çıkartmaz.
hoşgelmiş hocam.
edit: gomis uyardı uefa finalinde taffarel maçın adamıydı. süper kupa da okan. karıştırmışım.
aşkolsun arkadaşlar azıcık geçmişi kurcalayalım.
bu adam süper kupa maçında maçın adamı seçilmişti. neyini beğenmiyorsunuz neyini yakıştıramıyorsunuz anlayamıyorum.
açıkçası ben çok memnun oldum. umarım yüzümüzü kara çıkartmaz.
hoşgelmiş hocam.
edit: gomis uyardı uefa finalinde taffarel maçın adamıydı. süper kupa da okan. karıştırmışım.
bu mu şimdi güçlü kadın? böyle mi güçlülük gösteriliyor? haksız demek istemiyorum söylemlerine ama sapla saman birbirine giriyor. her halükarda türkiye'de bu işlemez. sıçarken fotonu atıp "hangimiz yapmıyoruz ki?" demeye benzer.
milli marş okundu, spiker “şöyle coşkuluyuz, böyle coşkuluyuz” derken sözü bitmeden reklamlara girdiler. payitaht geçişiyle başlayan reklam kuşağı, bim, yolcu 360 ve laz dardanel ustasıyla devam edip payitaht ile son buldu. noldu bizim milli duygular? reklam kuşağına satıldı. sizin milliliğinizi ayrı sikeyim duygularınızı ayrı. alayınız yapmacık orospu çocuğusunuz. sizin duygularınız parayı görene kadar. orospunu yemini daha uzun sürer.
ne idiği belirsiz, memlekete hiçbir faydası olmayan bu ve bunların saçmalarına izin veren herkesin aslında ismet inönü yerine demek istedikleri "atatürk" tür. bunlar gibi saçma insanların ki malum kişiye kadar hepsi, inönü kelimelerinin yerine direk atatürk'ü koyarak dinleyiniz. konunun ne olduğu daha kolay ortaya çıkacaktır. atatürk'e direk hakaret eden maraş dondurmacılarıyla aynı kafadadırlar aslında. sadece suç olduğunu bildikleri için inönü demek zorunda kalırlar.
moda olmuşmuş. herkesin elinde imkan var. orospu çocukluğu yapanın yanına kar kalmaması moda oldu. zoruna mı gitti amk?
tanım: adi, şeref yoksunu birinin personelini kovması.
tanım: adi, şeref yoksunu birinin personelini kovması.
bu amınakodumun gecesinde cinle insanları korkutmaya çalışan yazar saçmalığı nedir biri bana bunu açıklasın. bazı yazarların anasını cin mi sikti?
türkiye'nin en iyi takımının avrupada düşük profilli diye anılması ülkenin futbolu hakkında yeterli bilgiyi veriyor.
"ibrahim tatlıses gibi sinema duayenleri" nden sonrasını okumadım.
(bkz: uzaya çıkan ilk türk kürttür)
ne meraklıymışınız memleketi bölmeye be anasına etnik kökenlerinden böldüklerim
(bkz: uzaya çıkan ilk türk kürttür)
ne meraklıymışınız memleketi bölmeye be anasına etnik kökenlerinden böldüklerim
onu seçmenine değil lahey'e anlatacaksın. ayrıca sizin dinde yemin dahi edilse yalan söylenebiliniyor.
(bkz: tayyip dini)
(bkz: tayyip dini)