maç isterse 10-0 olsun hakkımızın yendiği penaltıdır.
6-0 birilerinin kötü hatıralarını depreştirmesin diye de verilmemiş olabilir.
var hakemleri fark olunca umudunu yitirip ağlarken birilerine yaranmak için "oh fırsat doğdu" diyerek hakkımızı yedi.
haram zıkkım olsun.
30.10.2023 · 25. sıra
zibidigo
29.10.2023 21:00 ~ 21:02