kendisinin antrenörlüğü bence şöyle,
adam aşçı ve on numara sütlaç yapıyor.
bir gün yine sütlaç yapacak ama bir bakıyor ki süt kalmamış ama patlıcan var.
patlıcanla imam bayıldı yapacağına yine sütlaç yapmaya kalkıyor.
kendisi de bence böyle bir antrenör.
Sık geçen başlıklar
heddodepaso 8
ekşi profilihakkında uzun uzun analiz kasmaya gerek olmayan antrenörümsü.
sen sadece kulağına üflenenleri yapan bir piyonsun.
buna karşılık hayatında göremeyeceğin paraları tff hesabına yatırıyor.
bu adamın milli takımın başında çıktığı her maç türkiye'ye hakarettir.
sen sadece kulağına üflenenleri yapan bir piyonsun.
buna karşılık hayatında göremeyeceğin paraları tff hesabına yatırıyor.
bu adamın milli takımın başında çıktığı her maç türkiye'ye hakarettir.
şimdi benim merak ettiğim konu şu;
ali koç geçen sezon jesus'la görüşmelere başladığında hiç "hocam bakın ligin son 12 haftasında 10 galibiyet alıp etkili futbol oynayan böyle bir takımımız var. sen seneye bu takımı nasıl oynatacaksın?" diye sordu mu?
sorduysa ve jesus cevap olarak "ben bu takımdan en az 6-7 ilk 11 oyuncusunu takımda düşünmüyorum. kafamda portekiz ve brezilya liglerinden oyuncular var ve onları transfer edip 4-1-allah ne verdiyse dizilişiyle oynayacağız" dediyse ali koç da;
"hocam beni ikna ettin, takım seneye sana emanet" mi dedi?
sahadaki görüntü öyle çünkü.
ali koç geçen sezon jesus'la görüşmelere başladığında hiç "hocam bakın ligin son 12 haftasında 10 galibiyet alıp etkili futbol oynayan böyle bir takımımız var. sen seneye bu takımı nasıl oynatacaksın?" diye sordu mu?
sorduysa ve jesus cevap olarak "ben bu takımdan en az 6-7 ilk 11 oyuncusunu takımda düşünmüyorum. kafamda portekiz ve brezilya liglerinden oyuncular var ve onları transfer edip 4-1-allah ne verdiyse dizilişiyle oynayacağız" dediyse ali koç da;
"hocam beni ikna ettin, takım seneye sana emanet" mi dedi?
sahadaki görüntü öyle çünkü.
takım lider durumdayken tribundekiler maçta oyuncuları ıslıklar, diğeri 8. hafta maçını sezonun en kritik maçı ilan eder, sonra da yıllardır niye şampiyon olamıyor bu takım diye oturup ağlarlar.
sizin gibi salak taraftarı olduğu için şampiyon olamıyor fenerbahçe.
sizin gibi salak taraftarı olduğu için şampiyon olamıyor fenerbahçe.
uefa'nın ayrı, 5 büyük lig takımlarının ayrı ayrı amk.
sen git milyar euroyu 5 büyük lig takımlarına dağıt, yetmez gibi bu liglerin 4.sunu bile direk cl'ye al, bunlar da gitsin rotasyonda kullanacağı sağ bek oyuncusunu bile 40 milyon bonservisle transfer edip diğer avrupa liglerinin amina koysunlar, sonra da çıkıp "ama insanlar cl'yi bizim için izliyor" diye kazan kaldırsın.
ulan el birliği ile ne dinamo kiev ne steau bükreş ne brugge bırakmadınız. bosman ayağına yıllardır avrupa'nın geri kalanını yagmalayip duruyorsunuz. 5 büyük lig dışındaki takımlar sizin yüzünüzden bu haldeler ama hala yavsaklik peşindesiniz.
sen git milyar euroyu 5 büyük lig takımlarına dağıt, yetmez gibi bu liglerin 4.sunu bile direk cl'ye al, bunlar da gitsin rotasyonda kullanacağı sağ bek oyuncusunu bile 40 milyon bonservisle transfer edip diğer avrupa liglerinin amina koysunlar, sonra da çıkıp "ama insanlar cl'yi bizim için izliyor" diye kazan kaldırsın.
ulan el birliği ile ne dinamo kiev ne steau bükreş ne brugge bırakmadınız. bosman ayağına yıllardır avrupa'nın geri kalanını yagmalayip duruyorsunuz. 5 büyük lig dışındaki takımlar sizin yüzünüzden bu haldeler ama hala yavsaklik peşindesiniz.
hem kitap okuyup hem yağmuru nasıl seyrettiğini merak ettiğim erkektir.
her zamanki gibi önündeki en büyük engel angut taraftarları olan kulüp.
eskiden transfer sezonunda şampiyonluk ilan edenler, bu sezon aziz yıldırım ve aykut kocaman gidince şampiyonluk ilan edip zil takıp oynadılar. şimdi de 2 maç üst üste kaybedince takımdan ümidi kestiler. ne salak adamlarsiniz lan siz.
eskiden transfer sezonunda şampiyonluk ilan edenler, bu sezon aziz yıldırım ve aykut kocaman gidince şampiyonluk ilan edip zil takıp oynadılar. şimdi de 2 maç üst üste kaybedince takımdan ümidi kestiler. ne salak adamlarsiniz lan siz.