bu hayvanı usulünce doğru düzgün kesmek gayet mümkünken çalışanlar işkence etmeyi tercih etmiş.
bunun tek sebebi de hepsinin şerefsiz birer orospu çocuğu olması.
Sık geçen başlıklar
bfindik 11
ekşi profilişerefli bir türk subayından beklenecek cümleyi söylemiştir.
her semtte bir kaç tane iyi pastane vardır.
yenimahalle oskar pastanesi, batıkent tat pastanesi, gop funda pastanesi…
ankara'da misafirliğe giderken kuru pasta alma adeti vardır ayrıca. o yüzden de pastane çoktur.
yenimahalle oskar pastanesi, batıkent tat pastanesi, gop funda pastanesi…
ankara'da misafirliğe giderken kuru pasta alma adeti vardır ayrıca. o yüzden de pastane çoktur.
antideprasan kullanana aciz diyen kendisini aciz değil mi sanıyor?
sağlığı bir gider elinden acizliğin kralını yaşar.
şerefsizliğin alemi yok, düşmez kalkmaz bir allah!
sağlığı bir gider elinden acizliğin kralını yaşar.
şerefsizliğin alemi yok, düşmez kalkmaz bir allah!
meksika sınırına yığılan türklerin nerdeyse hepsi ağrılı veya yakın illerden çünkü organizasyonu yapan şebekenin başı ağrılı.
ilginçtir ki sınırı geçtikten sonra teslim oluyorlar ayrımcılığa maruz kaldıklarını beyan ederek sığınmacı statüsü kazanıyorlar. meslekleri olanlar abdde kalıyor mesleksiz olanlar da kanada'ya geçip vasıfsız işçi oluyorlar.
şu sıralar ağrı kahvehanelerinin en önemli gündem konusu budur.
bana oraya gitmek için mesaj atmayın. insan kaçakçılarıyla sizi buluşturamam.
ilginçtir ki sınırı geçtikten sonra teslim oluyorlar ayrımcılığa maruz kaldıklarını beyan ederek sığınmacı statüsü kazanıyorlar. meslekleri olanlar abdde kalıyor mesleksiz olanlar da kanada'ya geçip vasıfsız işçi oluyorlar.
şu sıralar ağrı kahvehanelerinin en önemli gündem konusu budur.
bana oraya gitmek için mesaj atmayın. insan kaçakçılarıyla sizi buluşturamam.
tunceli'ye dersim demek politik bir eylemdir.
cem yılmaz çok fazla para istediği için witcher reklamını da ona kitlemişler.
içki içilir alkol alınır
adam kaçırma, hürriyetten mahrum bırakma, darp, cinsel saldırı, şantaj.
videoyu çeken de döven de bir kaç yıl yatar.
umarım ankara'daki ağır abi takılanlar daha öncesinde aynı videoyu bunlara çekerler. zira hapis falan az bu davranışa.
videoyu çeken de döven de bir kaç yıl yatar.
umarım ankara'daki ağır abi takılanlar daha öncesinde aynı videoyu bunlara çekerler. zira hapis falan az bu davranışa.
öyle ses tonları vardır ki konuşurken etrafa testosteron saçar.
kimsenin çıkmasına sevinemediği askerlik türü.
yaklaşık bir yıldır herkes bu bedellinin çıkacağından emindi ama kimse temel eğitim vs bir şey beklemiyordu.
21 gün askere gitti diye kimse işinden gücünden olmaz. işsiz kalacağım söylemi gereksiz.
o kadar askeri tsk nasıl askere alacak diyenler de bilsin ki tsk kapasitesi bunun üç katını bile kaldırır. bu argümandan da vazgeçin.
iki temel sebepten dolayı bu 21 gün olayına karşı çıkıyorlar. bunlardan ilki bir ay maaş almayacak olmaları. 5 bin tl geliri olana oldu bedelli 20 bin tl.
ikinci sebep de askere gitmek istemiyor olmaları.
zaten askere gitmeyi isteseydi bu adam bunca sene kaçmazdı. iş güç para evlilik falan hikaye, gider 22 yaşında okulu bitirdiğinde paşa paşa yapardı askerliğini ama bir bahane buldular ve kaçtılar.
istemedikleri için gitmediler.
toplumun gözünde ılık götlü gibi gözükmemek için milyonlarca bahane buldular ama asıl sebep o emir komuta sistemine girmek istememeleriydi.
parayı verip askere gitmeden hayata devam etmek, adeta sisteme atılan bir gol olacaktı.
ama olmadı. tam kadro rakip yarı sahasındayken, ani gelişen bir atakla gol yediler.
bu yüzden üzgünler.
sevinmiyorlar.
bu adamların üzerine gidip durmayın.
bedelli yaparak askere gidilmeyeceği fikrini onlara daha önce çıkardığı bir sürü bedelliyle devletin bizzat kendisi verdi.
bedelli askerlik fikrini, askere gitmeyi istemeyenler götünden uydurmadı.
bir umutları vardı ve peşinden koştular, bu yüzden suçlu değiller.
umarım da 21 gün meselesi kalkar.
kalkmazsa da üzülmeyin. siktiredin.
yaklaşık bir yıldır herkes bu bedellinin çıkacağından emindi ama kimse temel eğitim vs bir şey beklemiyordu.
21 gün askere gitti diye kimse işinden gücünden olmaz. işsiz kalacağım söylemi gereksiz.
o kadar askeri tsk nasıl askere alacak diyenler de bilsin ki tsk kapasitesi bunun üç katını bile kaldırır. bu argümandan da vazgeçin.
iki temel sebepten dolayı bu 21 gün olayına karşı çıkıyorlar. bunlardan ilki bir ay maaş almayacak olmaları. 5 bin tl geliri olana oldu bedelli 20 bin tl.
ikinci sebep de askere gitmek istemiyor olmaları.
zaten askere gitmeyi isteseydi bu adam bunca sene kaçmazdı. iş güç para evlilik falan hikaye, gider 22 yaşında okulu bitirdiğinde paşa paşa yapardı askerliğini ama bir bahane buldular ve kaçtılar.
istemedikleri için gitmediler.
toplumun gözünde ılık götlü gibi gözükmemek için milyonlarca bahane buldular ama asıl sebep o emir komuta sistemine girmek istememeleriydi.
parayı verip askere gitmeden hayata devam etmek, adeta sisteme atılan bir gol olacaktı.
ama olmadı. tam kadro rakip yarı sahasındayken, ani gelişen bir atakla gol yediler.
bu yüzden üzgünler.
sevinmiyorlar.
bu adamların üzerine gidip durmayın.
bedelli yaparak askere gidilmeyeceği fikrini onlara daha önce çıkardığı bir sürü bedelliyle devletin bizzat kendisi verdi.
bedelli askerlik fikrini, askere gitmeyi istemeyenler götünden uydurmadı.
bir umutları vardı ve peşinden koştular, bu yüzden suçlu değiller.
umarım da 21 gün meselesi kalkar.
kalkmazsa da üzülmeyin. siktiredin.