Sık geçen başlıklar

ankara'da iyi pastane olmaması 3

ekşi'de gör
her semtte bir kaç tane iyi pastane vardır.
yenimahalle oskar pastanesi, batıkent tat pastanesi, gop funda pastanesi…
ankara'da misafirliğe giderken kuru pasta alma adeti vardır ayrıca. o yüzden de pastane çoktur.
serender pastanesi vardı yıllar önce kapandı. ben denizatı pastanesinin tatlılarını çok beğenirim. bir de elizinn var heekesin yazdığı gibi.

ama serender bir başkaydı be.
şu kesme(') işaretini bi kullanın anasını siktiğiminin yerinde ya! eğitimsiz misiniz amk? facebook'ta post atan dayılar gibi başlık açıyorsunuz.

tanım: bir şey.