Sık geçen başlıklar

the last realist sami 13

ekşi profili
okulda siyaset yapılmaz diyenler mesela şehit cenazesinde yapılır mı? hani siz nerde yapılır nerde yapılmaz biliyorsunuz ya bı sorayım dedim...

bu platformda profil resmi sakallı bir şeriat düşkünü or.... çocuğu günlerdir; müslüman cumhuriyet bayramı kutlamaz kutlarsa ya haindir ya cahil diye bağırıp duruyor. ee hadi toplumu kin ve düşmanlığa sevk eden bu organizmayıda eleştirin. hadi görelim g*tünüzü!??
yahu herşey tamam kazandık mutluyuz ama abi daha önce bu takımın formasını terletmiş futbolcuları nasıl bir kendine bağlamaktir.

podolski tweet atar, sneijder tweet atar, melo tweet atar, ujfalusi tweet atar vs vs vb. valla sırf bu yarattığı bağlılık bile bambaşka.

tebrikler cimbomum...
her 100 arkadaşımdan diye başlayan değerlendirmeler gerçeği yansitsaydi akp denen oluşum 10 sene evvel hayatımızdan çıkmıştı. yeni kurulmuş bir parti için %3-5 bandında oy almak baya büyük başarı olur. biraz daha sokaklara inmeliler diye düşünüyorum.
bıktırdınız amk. zam zam zam zam..
hayattan soğuttunuz, içimizde bir parça yaşama sevinci bırakmadınız. hayal bile kuramaz olduk.

eğer ölümden sonra başka bir hayat daha varsa bilin ki iki elim yakanızda.

hayatımdan çaldığınız herşey milyonlarca kez haram zehir zıkkım olsun size.
donla denize girip, pisliklerini çöplerini denize bıraktıkları, böğürerek etrafı rahatsız ettikleri, kadın gördükleri zaman hepsinin ayni anda kadına bakıp rahatsız ettikleri için artan nefrettir. sorsan ülkesinde savaş var bunların ve mağdurlar.

gelen mesajlar üzerine edit: antalya konyaaltı plajında yaşanmıştır.