gayet olası bir sonuçtur..
türkiye’de zaten iktidarı da muhalefeti de işi “batı’ya karşı dik durma” açısından yorumluyor. sorumlu amerika ise o zaman faturayı niye erdoğan'a keselim değil mi?
muhalefet partileri “hükümetin yanında falan değiliz, rahip suçsuzsa salıverin..suçluysa da kanıtlarını ortaya koyun” diyebiliyor mu? kimse sormuyor biz bu dayağı niye yiyoruz diye..
artı muhalefet zaten bu aralar kendi iç meselelerine döndü, hiç birisi (iyi parti de dahil) şu noktada güven vermiyor.
12.08.2018 · 35. sıra
madonnanin yagli zencisi 2
11.08.2018 09:47