sanıldığı gibi romantiklik değildir. ekrana bakmaktan sıkılmış bir insan bunu yapabilir. (bkz: ben)
ayrıca aynı kitapları defalarca okumak, beğendiğin yerlerin altını çizmek, kitabı birine hediye etmek falan bunlar hala değerli şeyler. dünyada her şey dijitalleşiyor git gide, bari kitaplarımız bize kalsın.
Sık geçen başlıklar
germe beni germe 7
ekşi profiligalileo dünya yuvarlak dediğinde de bütün insanlık yanılıyor sen mi haklısın demişlerdir bence.
yani bir kuramı, bir düşünceyi savunan sayısı ne kadar fazlaysa o kadar haklılık payı vardır demek gibi bir anlama geliyor. oysa palavranın daniskasıdır. iş nicelikle yürümez, nitelikle yürür, kapiş?
yani bir kuramı, bir düşünceyi savunan sayısı ne kadar fazlaysa o kadar haklılık payı vardır demek gibi bir anlama geliyor. oysa palavranın daniskasıdır. iş nicelikle yürümez, nitelikle yürür, kapiş?
şu kadın tuvalete gitse takip etmeye, buraya başlık açmaya erinmiyorsunuz ya şaşıyorum, başka işiniz gücünüz yok mu oğlum sizin, magazinci misiniz paralı mısınız nesiniz? neden bu metresi gözümüze sokuyorsunuz, altı üstü bir metres yahu bana ne ki ne hakkında ne düşünüyormuş.
yazmış nick'ine üçgenin iç açılarını
sorsan bilmez geometrinin vatanını
sözlüğü forum zannetmiş olmalı ki
bir tane daha arttırmış çöp başlıkları
sorsan bilmez geometrinin vatanını
sözlüğü forum zannetmiş olmalı ki
bir tane daha arttırmış çöp başlıkları
offf efsane duyarlar köşemizde bugün...
yahu atalarınızın on binlerce yıldır hayatta kalması sonucu bugün var oldunuz. nasıl hayatta kaldılar zannediyorsunuz acaba merak ediyorum, evet bilemediniz besin zincirine hükmederek tabii ki. annesi sütten kesilen insan yavrularına inek sütü, keçi sütü içirmeyin de göreyim sizi. daha geçenlerde amerika'da vegan bir çiftin çocuğunu ellerinden aldılar bebeklerini vegan besledikleri için, çocuk ölmek üzereydi alması elzem olan vitaminleri ve proteinleri alamadığı için.
evet bugünün globalleşen kapitalist dünyasında milyonlarca insana süt sağlayan büyük şirketler var, şartlar da ortada. umuyorum daha iyi şartlara gelir ve hayvan dostlarımıza işkence ayarında muamele edilmez. hayatta kalmak için onlara ihtiyacımız var.
yahu atalarınızın on binlerce yıldır hayatta kalması sonucu bugün var oldunuz. nasıl hayatta kaldılar zannediyorsunuz acaba merak ediyorum, evet bilemediniz besin zincirine hükmederek tabii ki. annesi sütten kesilen insan yavrularına inek sütü, keçi sütü içirmeyin de göreyim sizi. daha geçenlerde amerika'da vegan bir çiftin çocuğunu ellerinden aldılar bebeklerini vegan besledikleri için, çocuk ölmek üzereydi alması elzem olan vitaminleri ve proteinleri alamadığı için.
evet bugünün globalleşen kapitalist dünyasında milyonlarca insana süt sağlayan büyük şirketler var, şartlar da ortada. umuyorum daha iyi şartlara gelir ve hayvan dostlarımıza işkence ayarında muamele edilmez. hayatta kalmak için onlara ihtiyacımız var.
'sen çok iyi niyetlisin, kullandırma kendini.'
iki hafta sonra aldatması da epey dramatik olmuştu tabii.
iki hafta sonra aldatması da epey dramatik olmuştu tabii.
internet kafeye, komşuya gidip disketin içine oyunun kısayollarını atıp eve gelip oyunu açmaya çalışınca hüsrana uğramış nesildir. ilk crack'ini yaptığındaki orgazmik hisle gelen özgüven, mr.robot'a taş çıkartır.