Sık geçen başlıklar

disket kullanmış efsane nesil 6

ekşi'de gör
isyerindeki lazer kesim makinemiz 2005 model windows nt yuklu bir makine. yazilim yukleme ve yedekleme yapabilmemiz icin makine uzerinde disket girisinden baska bir giris yok. demem o ki ben hala disket kullaniyorum. o disketler olmasa isyeri icin ciddi problemler ortaya cikabilir.
kırtasiyeden alıp internet kafeden oyunun kısayolunu kopyalayıp, kendi bilgisayarımda açmaya çalışırdım.

edit:tdk
disketten oyun oynamış, ödev yapmış, ms-dos kursu almış nesildir.
1.44mb, yanılmıyorsam. prince vardı 2 disket, birde o zamanlar öyle kavramlar vardı.
- kaç disket??
internet kafeye, komşuya gidip disketin içine oyunun kısayollarını atıp eve gelip oyunu açmaya çalışınca hüsrana uğramış nesildir. ilk crack'ini yaptığındaki orgazmik hisle gelen özgüven, mr.robot'a taş çıkartır.