Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin 3-0'dan maçı çevirmesi 2

ekşi'de gör
3-2 bile yapamayız. bu maç 3-3 olsun. götümü açıp ben ibneyim diye sokağa bağırdığım videoyu çekip buraya atarım. zor.

edit: napiyonuz olm amk. 3-2 oldu maç.

edit2: takımım yenilsin istiyorum lan. böyle bir şey olamaz.

edit: fenerbahçe götçü çıktı amk. ne kadar meraklıymışsınız. illa bunu söylemek mi gerekiyordu. götten de olucaz.

edit: beyler götü açmak şart mı acaba. iskonto uygulasanız.

edit: göt okey beyler. 4-3 yaparsa fener sokakta beni siken yok mu diye bağırıcam.