Sık geçen başlıklar
şu sahadaki kadro şenol güneş'e verilseydi emin olun sonuçlar farklı olmazdı, şenol güneş'in elinde gomez, talisca, cenk, babel, sosa gibi star oyuncular vardı, hatta şenol güneş cenk'i talisca'yı yedek oturtuyordu lükse bakar mısınız, abdullah avcı ise lens, enkudu, güven, diaby, boyd ile gol aramaya çalışıyor, bu adamı eleştireceğinize takımı bu hale getiren (bkz: fikret orman) denen herifi eleştirin bu takım onun eseri
henüz 18 yaşında bir delikanlı, överken de, yererken de abartmayın bir şeyi amk, daha katedecek çok yolu var daha 18 yaşında lan 18 yaşında
kazma emenike, gamsız sow, ihtiyar webo ve kuyt'la fenerbahçe'yi çok rahat şampiyon yapmış, rakiplerin korkulu rüyası haline getirmiş hocadır, karıya gidiyor diye şampiyon hoca mı kovulur amk salakları*
vitor pereira 2 dedik biz bu adama, 11 yıldır ligde yerli hocalarla şampiyon olunurken ne sikime yabancı hoca getirirsiniz ki, göztepe ilk siftahı fenerbahçe'den yaptı, böyle sopayı yersiniz işte, eğer ersun lateral olsa ilk yarıyı 0-3 önde kapatır, ikinci yarıya çıkmaya gerek bile duymaz, karıya giderdi amk