Sık geçen başlıklar
bok gibi olan 5. sezondan sonra bok gibi bir 6. sezon gelmiş. yapacağınız işi sikeyim.
benim için iki şey var birincisi milli maç günü hep birlik olmak ve coşkuyla desteklemek. heralde sevimsiz oyuncular ve teknik direktörler yüzünden ya da genel olarak hayata karşı enerjimizi kaybetmemizden mütevellit pek şeyimizde değil. artık ülkece içimizdeki irlandalı durumuna geldik.
diğeri ise balkondan gelen okey sesi. garip bi şekilde eskiye dair mutlu anılarım diyince, akrabaların ya da diğer komşuların falan okey oynama sesi canlanır. ya artık kimse okey oynamıyor ya da ben saçmalıyorum.